Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن روحانی پیش از ترک تهران برای شرکت در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: همواره اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل فرصت مناسبی است که نظرات ملت‌ها از جمله ملت بزرگ ایران و همچنین مسائل پیچیده و سختی که منطقه با آن درگیر است، در این نشست‌ها مطرح شود. 

وی ادامه داد: این نشست  امسال اهمیت ویژه‌ای دارد و احساس ما این بود که آمریکا تمایل ندارد هیات‌های ایرانی در سازمان ملل حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیلش را خود‌ آنها باید توضیح دهند که یا از بیان حق می‌ترسند و یا حق برای آنها تلخ است و یا دلایلی دارند که می‌خواهند در افکار عمومی مردم خودشان تاثیر گذاشته نشود.

روحانی افزود: وقتی آمریکایی‌ها تمایل ندارند، ما حتما باید برویم. اینکه آنها تمایل ندارند دلیل بر ضرورتی است که باید در سطوح مختف برویم و حرف بزنیم چرا که دارای دلیل و منطق هستیم. 

رئیس‌جمهور گفت: در شرایطی به سازمان ملل می‌رویم که‌ آمریکایی‌ها تحریم ظالمانه خود را نسبت به ملت ایران به حدی رسانده‌اند که می‌گویند چیری نمانده که تحریم کنیم. اخیرا مجبور شدند تحریم‌ها را از نو شروع کنند؛ یعنی همان‌هایی که قبلا تحریم کردند را دوباره تحریم می‌کنند.

ادامه دارد... 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسن روحانی مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • وقتی پزشک عمومی نسخه لاغری می‌پیچد!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • انس عمومی با ادبیات کهن پارسی؛ یکی از مسیر‌های حفظ حافظه‌ی فرهنگی جامعه