Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@15:29:37 GMT

بارش پراکنده باران در شمال کشور

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۴۶۸

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در استان‌های شمالی و رگبار و رعد و برق در جنوب کشور خبر داد. ناطقان: احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها  امروز و فردا (۱ و ۲ مهرماه) در استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: فردا (۲ مهرماه) در جنوب استان سیستان و بلوچستان و در شرق هرمزگان افزایش ابر و وزش باد و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در سایر مناطق کشور طی روزهای آینده پدیده قابل‌ ملاحظه‌ای پیش‌بینی نمی‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا (۲ مهرماه) صاف و پس فردا (۳ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت فردا و پس فردا ( ۲ و ۳ مهر ماه) ۳۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. منبع: ایسنا برچسب ها: بارش پراکنده ، باران ، رعد و برق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش پراکنده باران رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش دما از روز شنبه گفت: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری، امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق (در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال‌شرق استان) و احتمال بارش پراکنده (در بقیه مناطق استان) خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این ایام به‌ویژه امشب، وزش بادها به خصوص در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که برخاستن گردوخاک موقت نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و شمال خلیج فارس تا اوایل شنبه مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۸.۵ و دهدز و ایذه با شش درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش و همچنین حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ و حداقل به ۱۴.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 739881

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران درنیمه شمالی سیستان وبلوچستان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • بارش باران در تمامی نواحی شمال و شمال غرب کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا ۷ فروردین