Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:27:25 GMT

۲۵۰۰ کودک بدون حامی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۴۷۵

۲۵۰۰ کودک بدون حامی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد

به گزارش ایرنا، موسی نیرومند روز دوشنبه در بازدید از فرزندان اکرام هشترود اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرزند اکرام در استان وجود دارد که از این تعداد ۴ هزار ایتام و مابقی فرزند محسنین هستند.
وی با بیان اینکه ۳۸ هزار حامی در گروه‌هی و صنف های مختلف در استان وجود دارد افزود:  از سال گذشته حدود ۱۵ هزار خانوار نیازمند وارد چرخه حمایتی امداد شدند و نزدیک ۶ هزار کودک از این خانواده‌ها به طرح اکرام اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیرومند با بیان اینکه کمک‌های اجتماعی در حوزه اکرام نسبت به سال گذشته  افزایش داشته است گفت: بازدید فرزندان اکرام از واحدهای تولیدی و اماکن مختلف، به جذب حامیان بیشتر در این ارتباط منجر می شود.

وی هدف از این کار را آشنایی فرزندان اکرام با واحدهای تولیدی، صنعتی و تفکر مهارت عنوان کرد و افزود: رویکرد توانمندسازی فرزندان اکرام از برنامه های آموزشی،  مهارتی،  فرهنگی و حمایتی کمیته امداد است.

در این بازدید از سوی حاج مجید غفارزاده یکی از خیران هشترودی به فرزندان اکرام لوازم التحریر و کیف اهدا شد.

متوسط پرداختی از سوی حامیان به کودکان بی سرپرست در قالب طرح «محسنین» ۳۲۰ هزار تومان است.

۳۰۷۷/۷۴۸۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی کمیته امداد امام خمینی ره جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کود یارانه دار در استان

صادق نادری  گفت: کود‌های یارانه دار برای محصولاتی که در قالب الگوی کشت ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی هستند تخصیص یافته و توزیع می‌شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، ۸۱ هزار تن کود ازته در استان توزیع شد که ۱۰۰ درصد میزان تخصیص یافته بود و امسال نیز از بابت کود هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و انواع کود برای تمامی شهرستان‌های استان به منظور کشت محصولات در حل توزیع است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حامیان هدیه‌های خدا
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده؛ دردتان چیست؟
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • توزیع کود یارانه دار در استان