Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی یکشنبه شب در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تا کنون در این استان انجام شده هرچند که کافی نیست و نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی ادامه داد: طرح کدینگ کارت سوخت اگرچه مورد نارضایتی برخی از افراد شده اما از اینکه مانند سابق بدون نظم و برنامه‌ریزی سوخت ارائه می‌شد و زمینه برای سودجویان فراهم بود، شرایط فعلی بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این استان بیشتر موضوع قاچاق سوخت مطرح است که در این راستا طرح کدینگ کارت‌های سوخت نقش بسزایی در پیشگیری از قاچاق سوخت داشته است.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی، کار کارشناسی و تکیه بر آمار و اطلاعات مستند، با قاچاق در زمینه‌های مختلف از جمله قاچاق سوخت مقابله کرد.

موهبتی تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از تخلفات احتمالی نیاز به نظارت و دقت بیشتر در حوزه فعالیت خود دارند.

وی بیان کرد: نظم بخشی در جامعه باعث کیفیت بخشی آن جامعه خواهد داشت که این امر بسیار مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان در حوزه لنچ‌های صیادی نیز گفت: لازم است سیستم‌های کنترلی بر روی لنچ‌ها نصب و میزان مصرف سوخت‌شان ارزیابی شود.

وی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از سوخت مورد نیاز سیستان و بلوچستان از طریق حمل و نقل دریایی و کشتی به این استان وارد می‌شود که این امر از رفت و آمد ناوگان جاده‌ای و تبعات منفی آن در جاده‌ها می‌کاهد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی و مبارزه با قاچاق سوخت سیستان و بلوچستان نیز گفت: یکی از اولویت‌های ما در این استان مبارزه با قاچاق سوخت است و به همین منظور در ۶ ماهه نخست امسال، ۳۴ درصد رشد کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال داشته‌ایم و افزون بر ۱۸ باند سازمان یافته قاچاق شناسایی و منهدم شده‌اند.

محمد محبی افزود: در اجرای طرح کدینگ کارت سوخت با جایگاه‌داران متخلف به شدت برخورد می‌شود و تاکنون چند مورد برخورد بدون اغماض صورت گرفته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سیستان و بلوچستان کارت سوخت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان

در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، دومین روز از گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ برگزار شد.

علی باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز درباره علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و غیره به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچنین به تشریح چالش‌های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه‌های مختلف می‌توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های دومین روز همایش ملی بود.

گفتنی است، چنگیز رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز نیز در این گردهمایی در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و احسان اسکندری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش‌های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

کد خبر 747904

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان