Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@08:27:37 GMT

توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین خانواده‌های نیازمند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۶۴۲

توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین خانواده‌های نیازمند

همراه با آغاز سال تحصیلی ۷۰۰ بسته تحصیلی به همراه لوازم التحریر با همکاری اداره کل اوقاف و کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان روز گذشته در ویژه برنامه مهر تحصیلی و توزیع بسته های تحصیلی در کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: تهیه و توزیع 700 بسته تحصیلی با همکاری اداره کل اوقاف و کمیته امداد استان صورت گرفته که امیدواریم برای رفع مشکلات نیازمندان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما همواره اعلام می کردیم که اوقاف ظرفیت های بسیار خوبی برای محرومیت زدایی و خدمت به محرومان براساس نیت واقفان دارد و این اقدام تهیه بسته های تحصیلی مَطلع خیر شد و معتقدیم با هم افزایی و همکاری می شود کارهای خوبی انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: دشمنان در طول تاریخ به دنبال ضربه زدن به اسلام بودند و دسیسه های مختلفی عملیاتی کرده اند و از ابتدای انقلاب نیز توطئه های زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار برده اند.

صادقی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت است و دشمنان دیدند از طریق جنگ نظامی نمی توانند کاری پیش ببرند لذا در کنار جنگ اقتصادی و تحریم ها جنگ فرهنگی را دنبال می کنند که هدف آن خانواده است و متاسفانه بخشی نیز موفق شده اند.

وی بیان کرد: همه تلاش دشمن بر این است به خانواده ها و به ویژه نسل جوان آسیب بزند که خانواده ه باید این حوزه را مدیریت کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خاطرنشان کرد: ما بخشی از نیازهای خانواده های نیازمند را در حد مقدورات و با همکاری خیران تامین می کنیم اما بخش وسیعی از مراقبت به عهده خانواده هاست و باید بچه های خود را به سمت دین، معنویت و اخلاق سوق دهند و در این راه از مشاوران استفاده کنند.

وی با اشاره به مشکلات خانواده‌های نیازمندان عنوان کرد: بیش از ۶ هزار مددجو و سرپرست خانواده خانم ها هستند.

حجت الاسلام"سیدرضا فاطمی" رییس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمان نیز در این مراسم ابراز داشت: امام حسین (ع) فرمودند: حاجت های مردم به سوی شما نعمت خدا است و زمانی که به سوی شما می آیند خسته نشده و به دیگری واگذار نکنید.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت های اوقاف و براساس نیات واقفین، از اسفندماه سال گذشته 200 میلیون تومان بسته فرهنگی بین خانواده های مددجوی کمیته امداد، بهزیستی و نیازمدان دیگر توزیع شده است.

فاطمی افزود: برای سال تحصیلی جدید نیز بیش از 700 بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر تامین کرده ایم که با همکاری کمیته امداد بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.‌

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر

همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت پایگاه مقاومت بسیج شهید وثیق در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردند و این بسته‌ها را بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اراک + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه در کرمان
  • توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کرمانی