Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@04:35:35 GMT

تردد تراکتورهای کشاورزی، با نصب پلاک

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۶۴۸

تردد تراکتورهای کشاورزی، با نصب پلاک

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "امیر طالبی" در تشریح این خبر بیان داشت: مالکان تراکتورهای کشاورزی که فاقد پلاک هستند باید با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونتشان اقدام به تشکیل پرونده برای دریافت پلاک وسیله نقلیه خود کنند.

این مقام انتظامی افزود: مالکان و متقاضیان دریافت پلاک برای تراکتورهای کشاوزی، پس از تشکیل پرونده در اداره جهاد کشاورزی محل سکونتشان، پرونده‌ها در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفته و ضمن فراخوان متقاضیان و بازدید وسیله نقلیه، با احراز اصالت وسیله نقلیه، تراکتور مورد نظر شماره گذاری شده و پلاک کشاورزی دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کشاورزان و مالکان تراکتورها توصیه کرد، با توجه به اتمام فعالیت‌های کشاورزی در فصل پاییز، اقدامات مربوط به شماره گذاری وسیله نقلیه خود را پیگیری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان پلیس راهور جهاد کشاورزی کشاورزی وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا هشتم فروردین، ۵۳۷ هزار و ۹۳۶ وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۵۱۵ هزار و ۵۴۶ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به ثبت تردد ۵ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۷۹ وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی توسط ۵۱ تردد شمار برخط اظهار کرد: محور شیروان به بجنورد در ۶ فروردین، ساعت ۱۳ تا ۱۴ دارای بیشترین تردد بوده است.

مشتری تصریح کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در این بازه زمانی در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و ۷ فروردین ۱۴۰۳ و معادل ۴۰ درصد از کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده است.

مشتری ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد سهم وسایل نقلیه غیربومی از کل وسایل نقلیه در استان افزایش داشته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در ۸ فروردین، هزار و ۹۸۳ تخلف سرعت متوسط و لحظه‌ای در محورهای استان به ثبت رسید.

کد خبر 6064258

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان
  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • ساعت ۱۷- ۱۸ پر ترددترین ساعت ترددهای جاده ای در آذربایجان غربی