Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پنالتی علی کریمی گل می‌شد شرایط پرسپولیس بحرانی‌تر می‌شد. تاریخ انتشار: 09:21 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۱۹۷۸

محمود کلهر در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: اگر بازیکنان بازی خود را می‌کردند و دنبال حواشی نبودند، به طور حتم بازی بهتری را مشاهده می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاقیت در تیم استقلال کمتر دیده شد. البته خلاقیت و تفکر کالدرون را در این بازی شاهد بودیم و علاوه بر این، حضور باقری در کنار کالدرون تاثیر مثبتی دارد. باقری دستیار برانکو بود و حالا می‎تواند به کالدرون هم کمک می‌کند تا نقش اساسی در پرسپولیس داشته باشد. حضور باقری در زمان درگیری بازیکنان هم موثر بود و باعث شد آرامش به این بازی بازگردد و تیم‎ها بتوانند کار خودشان را انجام بدهند.

وی تصریح کرد کرد: مشخص بود پرسپولیس قوی‌تر از استقلال است چرا که این تیم بر خلاف استقلال شاکله اصلی‌اش را حفظ کرده است. استقلال در خط دفاعی‌ ضعف داشت و اشتباهات فاحش بازیکنان تیم سبب شد پرسپولیس به گل برسد. از طرفی برای برای مهدی عبدی هم خوشحالم که گل دربی را زد. کالدرون به او بازی داد و این بازیکن هم جواب اطمینان کادرفنی را با یک گل داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نقش علیرضا بیرانوند در گرفتن پنالتی استقلال تاثیرگذار بود. او نگذاشت شیرازه پرسپولیس از هم پاشیده شود. اگر این پنالتی گل می‌شد، در آن صورت شرایط پرسپولیس بحرانی‌تر می‌شد، اما گرفتن توپ از سوی بیرانوند به بازیکنان پرسپولیس کمک کرد تا به بازی برگردند و برنامه‌های تاکنیکی کالدرون را اجرا کنند. درست است که بازی بار فنی بالایی نداشت، اما پرسپولیس حرفه‌ای‌تر عمل کرد و تعویض‌هایی که کالدرون داشت، به نفع پرسپولیس و در جهت تهاجمی شدن تیم بود.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده روند رو به رشد خود را حفظ کند و با روحیه بالا برابر سپاهانی قرار بگیرد. پرسپولیس می‌تواند این بازی را به نفع خود به پایان برساند چرا که تک‎تک بازیکنان این تیم به خاطر پیروزی در دربی، با روحیه بازی می‌کنند؛ هر چند تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی هم همیشه فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود کلهر پرسپولیس دربی 90 کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از مصاف پرسپولیس در برابر صنعت نفت که با نتیجه ۳-۰ به سود سرخ‌ها به پایان رسید گفت ما پیشنهاد تمدید قرارداد با اوسمار داده ایم و از او خواسته‌ایم برای فصل بعد به ما برنامه بدهد.

برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس گفته‌اند تیم با هدایت اوسمار بهتر از زمان یحیی گل‌محمدی بازی می‌کند. برخی هم او را با برانکو مقایسه کرده‌اند که از حاشیه بیزار بود و سعی می‌کرد، در آرامش پرسپولیس را به یک تیم قوی تبدیل کند. جدا از نتایج سبک بازی پرسپولیس با اوسمار سبب شده تا باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد این مربی باشد. هم چنین ارتباط خوبی که این مربی با بازیکنان برقرار کرده است. در ابتدای حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس هم بازیکنان استوری حمایتی از این مربی منتشر می‌کردند و این نشان می‌دهد که رابطه خوبی با اوسمار دارند.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم گفت: ممکن است با توجه به واگذاری امتیاز تیم به پتروشیمی خلیج فارس مدیریت تیم تغییر کند، اما کادر فنی این تیم دستخوش تغییر نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد. با این حساب جواد نکونام در استقلال ماندنی است، به خصوص که عملکرد این مربی در این فصل از بازی‌ها قابل تحسین بوده است. در فصلی که تیم از نظر بازیکن در مضیقه بوده و از سویی هنوز با مشکل مالی مواجه است.

این یک اتفاق خوب در فوتبال باشگاهی به خصوص برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. به این خاطر که دو تیم مدعی قهرمانی از هم اکنون می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند. واگذاری امتیاز دو باشگاه ۶ هفته پیش از اتمام بازی‌ها به مدیریت جدید اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی خوبی برای فصل آینده باشگاه داشته باشد. این ۶ هفته زمان خوبی است که گروه‌های جدید با همه شرایط دو تیم آشنا شوند و برای آینده خوب باشگاه برنامه‌ریزی کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال