Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@16:08:08 GMT

40درصد رانندگان سرویس زن هستند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۷۱۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از فعالیت ۷۳ درصدی ناوگان تاکسیرانی در پوشش سرویس مدارس خبر داد. ناطقان: رضا قنادان صبح امروز در جلسه ستاد مهر معاونت حمل و نقل که به منظور پایش وضعیت ترافیک اول مهرماه برگزار شد با بیان این‌که شناسایی نقاط استراتژیک و پرمسافر یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی است، گفت: ما در شهر تهران ۴۰ خط استراتژیک تاکسی داریم که بخش زیادی از نقل و انتقال مسافرین را انجام می‌دهد که ارائه‌ خدمات در این خطوط شیفت‌بندی شده است و دپو ون در این خطوط داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که تاکسی‌ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ در آماده‌باش هستند و در ۱۴۰ نقطه گشت ویژه داریم، اظهار کرد: ساماندهی سرویس مدارس با قوت زیاد ادامه دارد و امسال ۱۳ هزار سرویس مدرسه در سامانه سپند کشوری ثبت نام کرده‌اند و برای ۳۵۰ شرکت نیز مجوز صادر شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این‌که ۷۳ درصد خودروها تاکسی هستند و مابقی خودروی شخصی هستند، ادامه داد: ۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس زن و مابقی مرد هستند.

وی اظهار کرد: متوسط سن رانندگان سرویس مدارس ۴۸ سال و میانگین عمر ناوگان هفت سال است. منبع: ایسنا برچسب ها: رانندگان سرویس ، مدارس ، زن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رانندگان سرویس مدارس زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم

اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر افزایش قیمت در کرایه‌ها وجود داشته باشد، گران‌فروشی جدیدی است و بنابراین پرونده تشکیل و حکم صادر خواهد شد.

وی گفت: با بررسی که انجام شده، مشخص شد که رانندگان ۱۵ درصد حق کمیسیون به شرکت‌ها پرداخت می‌کنند و باید این شرکت‌های تاکسی اینترنتی توضیح دهند که با توجه به این که خودرو و سوخت و استهلاک آن متعلق به راننده است، چرا ۱۵ درصد را صرفا برای هماهنگی دریافت می‌کنند؟ این منصفانه نیست.

وی با بیان اینکه اگر شرکت های تاکسی اینترنتی نگران راننده‌ها هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند گفت: در برخی شهرستان‌ها حق کمیسیون ۲۰ درصد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • افزایش اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی