Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، عارف خدرلو مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان غربی در جلسه بررسی راهکار‌های توسعه روستا‌های چالدران گفت :بیش از ۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای استان  اختصاص یافته است.   خدرلو با بیان اینکه در  استان آذربایجان غربی   ۲ هزار و ۸۰۰ روستا وجود دارد افزود: در این روستا‌ها ۶ هزار ۱۷۰ شورای اسلامی و یک هزار و ۹۸۵ نفر دهیار در جهت عمرانی و آبادانی روستا‌ها مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او سهم اعتبارات عمرانی ۸۸ دهیاری چالدران را بیش از ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال این میزان اعتبار به ۲۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.   نماینده مردم شهرستان‌های ماکو چالدران، شوط پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال برای عمران و آبادانی روستا‌های برخوردار از دهیاری چالدران بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، افزود: این میزان اعتبار در قالب اجرای طرح‌های مشارکتی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها هزینه شده است.    شریف پور بهسازی و مرمت معابر روستایی و اجرای طرح‌های هادی را ازجمله این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح‌ها به اتمام رسیده است.   محمدزاده فرماندار شهرستان چالدران نیز در این جلسه با بیان اینکه نزدیک به ۹۰ روستای شهرستان چالدران به دلیل کم جمعیت بودن فاقد دهیاری می‌باشند افزود: امسال در جهت ایجاد زیر ساخت‌های لازم در این روستا‌ها با همکاری بنیاد علوی بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این روستا‌ها اختصاص داده شده است.   انتهای پیام/م   اختصاص اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستا اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

کد خبر 745555

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد