Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:55:35 GMT

روحانی عازم نیویورک شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۶۰۶۸

رئیس‌جمهور برای حضور در در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عازم نیویورک شد. ناطقان: حجت ‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بدرقه ولایتی و جهانگیری لحظاتی پیش از طریق فرودگاه مهرآباد عازم نیویورک شد.

روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، با مدیران ارشد و نخبگان رسانه‌ای حاضر در نیویورک و جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و احتمالا برخی روسای سازمان‌های بین المللی دیدار و گفتگو می کند.

ظریف وزیر امور خارجه و تیم همراه روز جمعه وارد نیویورک شده است.

روحانی عصر پنجشنبه ۴ مهرماه نیویورک را به سمت تهران ترک خواهد کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: روحانی ، سفر ، نیویورک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روحانی سفر نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به همراه جمعی از مدیران این سازمان با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری دیدار و گفت گو کردند.

رئیس جامعه مدرسین در ابتدای سخنان خود، با اشاره به عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران بر علیه رژیم صهیونیستی ابراز داشت: پیروزی افتخار آفرین نیروهای مسلح در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سالی سر شار از عافیت، سلامتی، اقتدار و موفقیت در عرصه‌های مختلف را در پیش داشته باشیم.

نباید حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی شود

وی نفت را ثروتی خدا دادی توصیف کرد و اظهار داشت: باید با بهره گیری از مالیات و خودداری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، به گونه‌ای که حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی نشود، زمینه را برای استفاده نسل‌های آینده از این نعمت فراهم کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به ضرورت استفاده از مالیات به عنوان یک منبع درآمدی خاطر نشان کرد: دولت ناگزیر است بخشی از هزینه‌ها را از طریق مالیات تأمین کند؛ اما آنچه که در این میان اهمیت دارد، پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای و عمل بر اساس یک شاخص واحد است.

با فرهنگ سازی و اخذ صحیح مالیات، زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود

وی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی و اخذ صحیح مالیات، زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود؛ چرا که نظام ما بر خلاف دیگر کشورها در صدد تعامل واقعی با مردم است و لذاست که نوع کار ما نیز با دیگر کشورها متفاوت است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تأکید کرد: باید عمدتا تمرکز شما بر روی موارد فرار مالیاتی باشد و مصارف مالیات در شهرهای مختلف نیز برای مردم به خوبی تبیین شود.

وی با تقدیر از برقراری میزهای خدمت در مصلی‌های نماز جمعه گفت: میزخدمت در مصلی‌ها کار بسیار خوبی است؛ چرا که مسئولین در یک فضای خوبی با مردم تعامل می‌کنند و از این طریق بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مشارکت مردم می‌تواند در همه عرصه‌ها راهگشا باشد

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با یادآوری شعار سال افزود: اگر در جامعه میان مسئولین و مردم همدلی وجود داشته باشد، علی رغم همه عناد و دشمنی دشمنان، مشکلات حل خواهد شد؛ چرا که مشارکت مردم می‌تواند در همه عرصه‌ها راهگشا باشد.

وی خطاب به مسئولین ادامه داد: تمام تلاش دشمن فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است. بنابراین هر چه با عملکرد خود این فاصله را کم کنید، توسعه، عمران و آبادانی کشور را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور، گزارش مختصری از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

وی با اشاره به افزایش سهم درآمدهای مالیاتی تا حدود ۵۰ درصد از هزینه‌های کشور ابراز داشت: تمرکز ما بر مؤدیان بزرگ مالیاتی است و به سرعت به سمت هوشمند سازی، و سیستمی کردن نظام مالیاتی می‌رویم.

معاون وزیر اقتصاد با تأکید بر لزوم تبیین مصارف مالیات برای مردم افزود: مالیات بیش از ۵۰ درصد مؤدیان خُرد صفر بوده است و ۴۰ درصد نیز زیر ۲۰ میلیون تومان در سال.

وی ابراز داشت: مردم باید از پرداخت مالیات رضایت خاطر داشته باشند؛ لذا باید رسانه‌ها کمک کنند تا گزارش اموری که مالیات‌ها صرف آن شده‌اند به گوش مردم برسد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897094

دیگر خبرها

  • درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلویی از شکم بانوی بهشهری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است