Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست های علمی همایش ملی گام دوم انقلاب و تمدن نوین ، نشستی با عنوان معنویت اسلام و چالش های جهان معاصر   توسط مرکز همکاری های علمی و بین الملل و پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

این نشست پنج شنبه ۴ مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در  قم، خیابان معلم، مرکز همایش های غدیر، سالن کنفرانس علامه طباطبایی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد رودگر و حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی ارائه دهنده این نشست هستند. همچنین حجت الاسلام والمسلمین مسلم گریوانی دبیری این نشست را برعهده دارد.

کد خبر 4726068

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گام دوم انقلاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی عاشورا اربعین حسینی کنفرانس بین المللی امام حسین ع نشست علمی کربلا پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی کتاب اصول فقه اربعین 98 مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران نقد کتاب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور امام جمعه مهریز، سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار مرکزی، شهردار مهریز و دیگر مسئولان در سالن فرمانداری مهریز برگزارشد. امام جمعه مهریز در این نشست گفت: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز محور و صحنه همگرایی جهان اسلام در محکومیت این جنایات است و با شکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود. سرپرست فرمانداری مهریز نیز در این نشست راهپیمایی روز قدس را از رویداد‌های مهم دانست که باید هر سال پرشورتر و پرصلابت برگزار شود و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سه نقطه شهرستان مهریز با تجمیع دهستان خورمیز در حوزه شهری و همچنین در روستای منشاد و دهستان بهادران به طور مجزا برگزار می‌شود. راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۱۷ فروردین ماه از میدان توحید به سمت میعادگاه نماز جمعه مهریز مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد