Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@01:35:55 GMT

آغاز سال تحصیلی جدید

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۶۲۵۵

آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ ایثار و مقاومت صبح امروز دوشنبه در مدارس استان کرمانشاه به صدا درآمد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در سال تحصیلی جدید ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۲۷ هزار معلم در ۱۵ هزار و ۷۰۰ کلاس درس و چهار هزار و ۳۳۴ مدرسه حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر ایجاد تحول در آموزش و پرورش افزود: مقام معظم رهبری بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور استاندار به عنوان نخستین استان در وزارت خانه از سند تحول بنیادین رونمایی کرده است.

این مسئول با بیان اینکه امروز بیش از پیش شاهد ایجاد تحول در آموزش و پرورش هستیم، گفت: درصدد اجرای عدالت آموزشی در تمام نقاط هستیم.

یزدان پناه گفت: با تغییر شیوه‌های آموزشی می‌توانیم تحول آفرینی کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز زنگ ایثار و مقاومت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت / ترمیم نمره تاثیری در معدل ندارد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه «ترمیم نمره» در معدل تأثیر ندارد، گفت: ترمیم نمره صرفاً برای ایجاد سابقه و ملاک پذیرش در آموزش عالی لحاظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی کاظمی با بیان اینکه بعد از اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ناظر به تغییر شیوه ورود به مراکز دانشگاهی و آموزش عالی تأثیر قطعی «سوابق تحصیلی» به عنوان ملاک بخشی از نمره اصلی پذیرش در آزمون سراسری مد نظر قرار گرفت گفت: سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ تأثیر ۵۰ درصدی دارد لذا برخی از فارغ التحصیلان نظام آموزشی گذشته که قصد دارند سابقه تحصیلی آنها منظور و در عناوین درسی گذشته که نمره کسب کرده‌اند نمره قبلی را ارتقا دهند، باید نسبت به ترمیم نمره اقدام کنند.

وی با بیان اینکه «ترمیم نمره» فرصتی است که به این افراد داده شده تا در آزمون نهایی شرکت کنند و سابقه ایجاد شده ترمیم نمره را داشته باشند افزود: فارغ التحصیلان یک بار در هر عنوان درسی می‌توانند نسبت به ترمیم نمره اقدام و از اول تا دهم اردیبهشت با ثبت نام در سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir طبق برنامه امتحانات نهایی خرداد پایه دوازدهم شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افرادی که قبل از سال ۸۴ دیپلم خود را اخذ کرده‌اند باید طبق شرایطی که در بخشنامه آمده ایجاد سابقه کنند و ترمیم نمره داشته باشند ادامه داد: برخی هم سال ۸۴ سابقه تحصیلی ندارند که باید ایجاد سابقه کرده و یک بار هم ترمیم نمره کنند.

کاظمی اظهار کرد: ترمیم نمره در معدل تأثیر ندارد و صرفاً برای ایجاد سابقه است و ملاک پذیرش در آموزش عالی لحاظ می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 744684

دیگر خبرها

  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها
  • کنکوری‌ها بخوانند | نکته مهم درباره ترمیم نمره
  • آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت / ترمیم نمره تاثیری در معدل ندارد
  • آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت/ ترمیم نمره تاثیری در معدل ندارد