Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@07:42:32 GMT

سایپا تحریم را به فرصت تبدیل کرده است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۶۴۲۹

به گزارش اکوفارس به نقل از سایپا نیوز، سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس‌خودرو در سخنانی گفت: تحریم‌ها برای گروه سایپا و سایر فعالان صنعت خودرو به یک فرصت تبدیل شده است.

وی افزود: سایپا در این نمایشگاه علاوه بر یادآوری حماسه هشت سال دفاع مقدس، دستاوردها و تولیدات خود در زمینه داخلی‌سازی قطعات را به نمایش درآورده که حائز توجه است و نشان می‌دهد این گروه توانسته از امکانات و دارایی‌های خود به‌خوبی بهره‌برداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به قابلیت‌هایی که در صنعت خودرو و شرکت‌هایی نظیر سایپا وجود دارد، اگر اراده لازم برای استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جوانان به همین صورت وجود داشته باشد، این صنعت می‌تواند به جایگاه مدنظر در عرصه بین‌المللی دست یابد.

ذوالقدر گفت: امروز عرصه دفاع مقدس به حوزه اقتصادی منتقل شده و دشمن تلاش می‌کند با این حربه، در مسیر حرکت انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه افزود: خودباوری و تکیه بر توانایی‌های داخلی، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی بود و امروز نیز همین باور عامل کنارزدن موانع خواهد شد.

وی تصریح کرد: جوانان و فعالان شاغل در شرکتهای تولیدکننده نظیر سایپا می‌توانند با استفاده از نیروی درونی و امکانات خود، هر محدودیت و مانعی را از سر راه بردارند.

سردار ذوالقدر گفت: امروز پیشرفته‌ترین و بهترین امکانات دفاعی در کشور با استفاده از همین خلاقیت‌ها و ابتکارات جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده که می‌تواند الگو و سرمشق همه صنایع و حوزه‌های کاری قرار گیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد