Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کمیته ملی المپیک برگزار شد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نخستین نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک 2020 توکیو با حضور صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست گزارشی از روند تدوین برنامه‌های فرهنگی, هنری و تبلیغاتی مرتبط با المپیک 2020 توکیو ارائه شد. این برنامه از سه سرفصل هویت کاروان شامل نماد، نام و شعار و هویت گرافیک و لباس تشکیل شده است.

تببین برنامه‌های فرهنگی هنری که پیش از المپیک و با  هدف ایجاد شور ملی در داخل کشور اجرا خواهد شد و رویدادهای فرهنگی هنری که قرار است همزمان با بازی ها در ژاپن اجرا شود از دیگر مباحثی بود که در نشست ستاد فرهنگی المپیک 2020 مطرح شد.

در ادامه نشست اعضاء نقطه نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد جلسات بصورت منظم برگزار و برنامه های پیشنهادی وزارتخانه و سازمان های عضو ارائه، تدوین و پیگیری شود. جمالی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها در این نشست  بر مشارکت فعال شهرداری ها در برپایی رویدادهای مرتبط المپیک تاکید کرد.

همچنین حمیدی، معاون وزیر آموزش و پرورش نیز به تدوین برنامه هایی که با مشارکت دانش آموزان در سراسر  کشور اشاره کرد.

نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 توکیو به ریاست صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور عارف‌نیا، مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020, پیمان فخری، مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و همچنین با مشارکت احمدی، معاون وزیر ورزش، جمالی معاون وزیر کشور، حمیدی معاون وزیر آموزش و پروش، هاشمی معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر و پاکدامن مدیر کل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه  در محل کمیته ملی المپیک  برگزار شد.

انتخاب احتمالی مناف هاشمی؛ برخلاف اساسنامه کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

R1414/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک المپیک 2020 توکیو سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان صنایع ریلی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای بابک احمدی در نخستین نشست کمیته صنعت ریلی وزارت صمت با اشاره به فعال شدن کمیته‌های خودرو، ریلی، دریایی و هوایی گفت: هدف این است که در این کمیته ها، چالش‌ها و مسائل صنایع مختلف احصاء و راهکار‌های رفع آن با حضور ذینفعان بررسی شود تا با ایجاد هم افزایی شاهد جهش تولید در این حوزه باشیم.    وی افزود: برای حفظ و توسعه صنایع ریلی نیاز به راهبردی یکپارچه در این حوزه داریم و بایستی با همکاری فعالان این حوزه، راهبرد این صنعت را در مسائل مختلف تولید واگن‌های مسافری، باری، مترو و لکوموتیو و محصولات دیگر تعیین کنیم.   نخستین نشست کمیته صنعت ریلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با موضوع بررسی عملکرد تولید سال ۱۴۰۲ و برنامه تولید محصولات ریلی در سال ۱۴۰۳ با حضور مسئولان و مدیران واحد‌های تولیدی صنایع ریلی در ایدرو برگزار شد.   نبود برنامه و افق مشخص در حوزه صنایع ریلی، توجیه نداشتن سرمایه گذاری در حوزه ریلی، لزوم هماهنگی میان شرکت راه آهن، شهرداری‌ها و سازمان برنامه و بودجه، مشکل کمبود لکوموتیو، مشکل تخصیص ارز و مشکلات گمرکی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان صنایع ریلی
  • نشست نخبگان فرهنگی زاهدان با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس