Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:24:48 GMT

زنگ مهر و مقاومت در قصرشیرین به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۶۷۳۹

زنگ مهر و مقاومت در قصرشیرین به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز با شروع سال تحصیلی سه هزار و ۹۰۰ دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان قصرشیرین همزمان با سراسر کشور راهی کلاس های درس شدند.
مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین در این مراسم با تبریک بهار دانش و هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مبتنی بر دانش بود و امنیت و جایگاه امروز ایران اسلامی مرهون تلاش رزمندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامران آبی افزود: ۲۰۰ کلاس درس با ۴۹ مدرسه و ۴۰۰ پرسنل در شهرستان قصرشیرین برای سال تحصیلی آماده شده اند تا از امروز در خدمت دانش آموزان باشند و بهار تعلیم و تربیت آغاز شود.
وی اظهار داشت: عدالت آموزشی، ارایه مهارت های آموزشی برای ورود به جامعه و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه  از اهداف آموزش و پرورش است و با توجه به هجمه های دشمن امروز این آمادگی برای مقابله با دشمن وجود دارد.
رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز رسمی خسروی نیز در این مراسم با گرامیداشت آغاز بهار علم و دانش و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۳۱ شهریور ماه روزی است که این نظام از سوی دشمن متجاوز بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و صدام جنایتکار آمده بود که با حمایت استکبار کشور و نظام ما را ساقط کند.
حعفر همتی افزود: رهبری های امام راحل و همت و غیرت زنان و مردان ما که در معادلات نظامی ما وجود دارد باعث شکست دشمن شد.
وی ادامه داد: امروز ۴۰ سال از انقلاب و عمر نظام ما می گذرد و پیشرفت نظام ما مرهون شهادت ۲۳۰ هزار شهید والامقام است و شهدایی داریم که شاخص و در دفاع از این خطه بسیار جانانه جنگیدند که سهم استان کرمانشاه از مجموع این شهدا، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید است.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: امروز سال های سال از عمر نظام ما می گذرد و تقدیم ۶۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده در راستای اهداف والای این نظام و امنیت این کشور بوده و اگر امروز مدیون آن ها نباشیم باید در قیامت پاسخگو باشیم.
همتی، وظیفه امروز ما را اطاعت از ولی فقیه و استقلال و خودکفایی کشور بیان کرد.
وی، استفاده از وصیت نامه شهدا در راستای اهداف آموزشی را از وظایف معلمان بیان کرد.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه، تکریم و احترام جایگاه معلم و تحصیل علم و دانش برای طی کردن پله های ترقی را از وظایف دانش آموزان بیان کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین سال تحصیلی جدید زنگ مهر هفته دفاع مقدس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم