Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تمرین امروز صبح تیم ملی هندبال یک میهمان ویژه داشت. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در تمرینات تیم ملی در جریان آخرین وضعیت هندبالیست ها قرار گرفتند.

ابتدا رضا صالحی امیری زودتر از وزیر ورزش در سالن هندبال حاضر شد و علیرضا پاکدل و محمدرضا رجبی رئیس و دبیر فدراسیون هندبال به وی خوشامد گفت و دقایقی بعد مسعود سلطانی فر به تمرین آمد که با استقبال رئیس کمیته ملی المپیک روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت دقایقی پاکدل، گزارشی کوتاه از وضعیت تیم ملی هندبال به وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کرد.

حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال هم گزارشی از شرایط تیم ملی داد و از حضور مسئولان تشکر کرد.

کرمیان، به نمایندگی از بازیکنان گفت: در سال‌های اخیر نوسان مدیریتی داشتیم و اسپانسرها تمایلی به حضور در هندبال ندارند. امیدوارم نگاه ویژه ای به هندبال شود چون چیزی کمتر از والیبال و بسکتبال نداریم.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعد از شنیدن صحبت های سرمربی و بازیکنان در جمع هندبالیست ها گفت: می توانیم پای خود را فراتر از آسیا بگذاریم. حضور حدود ۱۰ لژیونر در لیگ های اروپایی نشان از توانایی بالای بازیکنان دارد.
وی افزود: گلایه از تغییرات مدیریتی درست است و هرجا نتیجه گرفتیم، حاصل ثبات مدیریت بوده است. به اتفاق کمیته ملی المپیک دوران رشد هندبال را دنبال می کنیم تا سطح هندبال به حایی برسد که حرف اول را در آسیا بزند. کشورهای عربی همسایه سرمایه‌گذاری زیادی کرده اند و دنبال افتخارآفرینی هستند، اما ما نیازی به بازیکنان خارجی نداریم، چون ظرفیت بالایی داریم. فدراسیون در استعدادیابی و‌ توجه به رده های پایه باید برنامه ریزی دقیق داشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: درمورد مسابقات انتخابی المپیک هم باید بگویم باور دارم که هرگاه جوانان ایرانی اراده کردند تا به هدفی برسند موفق بوده اند. ما با تمام توان کمک می کنیم تا شرایط فراهم شود. پاکدل نیروی جوانی است که از دل فدراسیون خارج شده و امیدوارم خیلی زود خبرهای خوبی از هندبال بشنویم.
وی در پایان گفت: گرفتن میزبانی مسابقات جوانان آسیا هم خوب است و توصیه می‌کنم میزبانی‌های بیشتری گرفته شود. هرچند شرایط تحریمی اوضاع را سخت کرده، اما بازهم با تمام توان از ورزشکاران حمایت خواهیم کرد تا برای عزت این کشور تلاش کنید.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جایی که آقای وزیر حضور دارد، من دیگر صحبت نمی کنم.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

20 بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از 13 تا 24 شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227998 برچسب‌ها لیگ برتر هندبال

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان