Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین از روز گذشته اخبار جسته و گریخته ای در خصوص آزادی نفتکش انگلیسی «استینا ایمپرو» مخابره شد. در ابتدا مالک سویسی این نفتکش عصر روز گذشته گفت: اطلاعاتی دریافت کرده ایم که به نظر می رسد ایران ظرف چند ساعت آینده کشتی استنا ایمپرو را آزاد می کند. گزارش ها رسیده تایید می کند که فعالیت های سیاسی گسترده ای برای آزادی این نفتکش انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بود که مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: باوجود طی شدن مراحل قانونی و حقوقی خروج این نفتکش از آب های کشورمان، اما پرونده تخلفات این نفتکش همچنان باز است.

وی در این باره افزود: رسیدگی به تخلفات و نقض قوانین دریانوردی توسط این نفتکش همچنان ادامه داشته و نتایج قضایی آن اعلام می شود.

گفتنی است این نفتکش در خصوص رعایت نکردن قوانین دریانوردی در تاریخ ۲۸ تیرماه سال جاری و به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریانوردی نفتکش انگلیسی کشتی استنا ایمپرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال در کابینه جنگ اسرائیل بر سر ایران؛ همچنان تصمیم نامشخص!

منابع رسانه‌ای عبری زبان گزارش دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشستی را در مقر وزارت جنگ این رژیم برگزار کرد و طی آن حمله ایران به اراضی اشغالی مورد بررسی قرار گرفت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: در مورد لزوم پاسخ به حمله ایران توافق وجود دارد، اما اختلافات درباره نحوه و زمان پاسخگویی است.

طبق این گزارش، «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد واکنش فوری به این حمله را دادند، اما این پیشنهاد رد شد.

به نقل از ایسنا این شبکه همچنین فاش کرد: برخی در کابینه جنگ معتقدند معادله باید چشم در برابر چشم، در یک دور درگیری کوتاه و فوری باشد، در حالی که برخی دیگر می‌گویند باید منتظر ماند، خوب برنامه ریزی کرد و سپس به حمله ایران پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • جدال در کابینه جنگ اسرائیل بر سر ایران؛ همچنان تصمیم نامشخص!
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • ◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان