Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش آفرینی همه جوانان در مواقع حساس و برای دفاع از میهن گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران توان هر حرکتی را از آمریکا گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، سرتیپ دوم عباس فرج پور با حضور در در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در اولین روز از هفته دفاع مقدس در سپاه پاسداران شهرستان ورامین برگزار شد ، طی سخنانی اظهار داشت: مسیر حرکت را ولایت مشخص می کند، هر چه فرمان و دستور از طرف ولی فقیه باشد ملت فقط اطاعت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرج پور با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس در یک جمله معنی ولایت مداری می دهد گفت: در واقع جنگ تحمیلی و ۸ سال مقاومت در برابر دشمنان، تجلی ولایتمداری بود.
 

وی ادامه داد: امام راحل(ره) در آن زمان تکلیف می‌کردند و موج موج و دست به دست ملت انقلابی به سمت جبهه ها به حرکت در می آمدند و بدون هیچ توقعی، ملت در آن زمان به ندای امام راحل لبیک گفتند ، در آن زمان هیچکس به دنبال پست و مقامی نبود و مخلص و خالص کار خود را برای رضای خدا انجام می دادند ، فقط و فقط دستور ولایت مهم بود.

 

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش افزود: در زمان جنگ با کمترین امکانات نظامی توانستیم در برابر کشور عراق که از طرف دشمنان ساپورت مالی و تجهیزات نظامی می شد ایستادگی کنیم ، امروز نیز بار دیگر منتظر دستور ولایت هستیم تا در برابر دشمنان نقش آفرینی کنیم.

 

فرج پور خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یکی از زیبا ترین نتایج در انقلاب اسلامی بود ، ملت به دفاع مقدس افتخار می‌کنند ، در زمان ۸ سال دفاع مقدس روحیه جهادی را بلد بودند و هیچ وقت فراموش نکردند ، مدیریت جهادی در آن زمان به خوبی استفاده شد و مقام معظم رهبری نیز در تبیین و چشم انداز چهل ساله دوم این انقلاب بر آن تاکید دارند.

 

وی در ادامه بیان داشت: اگر کشور آمریکا با وجود رئیس جمهور فعلی حرکتی انجام نمی دهد ، فقط به خاطر اقتدار نیروهای مسلح ایران اقتدار سپاه ، ارتش ، بسیج و نیروی انتظامی است.

 

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش در پایان یادآور شد: اگر دوباره جنگی صورت بگیرد هر کدام از جوانان ما همانند شهدا نقش آفرینی می کنند ، جوانان راه شهادت را بلد هستند و با روحیه جهادی در مواقع حساس به میدان خواهند آمد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی گراميداشت هفته دفاع مقدس اردبیل خطبه نماز جمعه شهرستان ورامین هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز