Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صبح امروز در مرکز مانیتورینگ شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: ۹۷ درصد از اتوبوس‌های درون شهری تهران دارای معاینه فنی هستند و در حال حاضر تنها ۹ درصد اتوبوس‌های ۲ کابین متوقف هستند.

او با بیان اینکه از امروز پیک ساعت جابجایی مسافر را به ۳۰ ثانیه می‌رسانیم، تصریح کرد: سال گذشته تعداد اتوبوس‌های متوقف و غیرفعال ۲۰ درصد بود که ما امسال به ۹ درصد رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ ۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس بانوان هستند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه برای بار اول یک خط مدرسه ایجاد کردیم، گفت: در هر ۲۲ منطقه تهران ۲۲ خط مدرسه داریم که برای آن‌ها از اتوبوس‌های تک کابین استفاده کردیم و ۳۲ مدرسه دانش آموزان استثنایی را هم تحت پوشش قرار دادیم.

سنندجی با بیان اینکه از ۱۵ مهر ماه بلیت‌های تک سفره دوباره در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: همه اتوبوس‌ها در حال حاضر دارای GPS هستند و برای دانش آموزانی که کارت دارند تخفیف ۵۰ درصدی برای استفاده از اتوبوس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ، مهرداد میرزائیان با اشار به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهارداشت: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898134

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی