Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید حمایتی گوجه فرنگی در شهرستان های چناران و مشهد در حال انجام است.

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی؛ مهندس ناصری مقدم گفت: به استناد تصمیمات دستور ششم چهل و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور مبنی بر خرید حمایتی گوجه فرنگی توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به عنوان نماینده دولت، خرید گوجه فرنگی از کشاورزان استان خراسان رضوی همچنان ادامه دارد و تا کنون ۱۴ هزار تن گوجه فرنگی از تولیدکنندگان به صورت حمایتی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تولیدکنندگان و کشاورزان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند خرید به ادارات تعاون روستایی و مدیریت‌های جهاد کشاورزی محل تولید محصول خود مراجعه نمایند. در حال حاضر دو مرکز خرید فعال در استان عملیات خرید را انجام می دهد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون خرید در شهرستان های چناران و مشهد در حال انجام است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرید حمایتی گوجه فرنگی سازمان تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، وحید داعی در گفتگویی با بیان اینکه تاکنون ساخت ۱۵۷ هزار و ۶۸۰ واحد از محل نهضت ملی مسکن در این استان در بخشهای حمایتی، بازآفرینی، خودمالک و روستایی آغاز شده، اظهارکرد: از این تعداد حدود هزار واحد در شهرهای فریمان، گناباد، کاشمر، فیض آباد مه ولات و تربت حیدریه به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: از کل واحدهایی که تاکنون عملیات اجرایی آنها آغاز شده است، ۸۵ هزار و ۹۸۰ واحد حمایتی شامل ۴۲ هزار و ۲۸۳ واحد در قالب انبوه سازی و ۴۳ هزار و ۶۹۷ واحد در قالب گروه ساخت، ۲۳ هزار و ۹۸۴ واحد بازآفرینی، ۲۷۰ هزار و ۹ واحد خودمالک و ۲۶ هزار و ۹۳۶ واحد روستایی در خراسان رضوی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی افزود: در حوزه آماده سازی زمین، مجموع قراردادهایی که با دستگاه ها و نهادهای مختلف به منظور تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۲ در استان منعقد شد، سه هزار و ۱۲۰ هکتار بود که به لحاظ مقیاس کار، ۱۸ برابر آماده سازی زمین در زمان اجرای طرح مسکن مهر در این استان بوده است.

داعی اقدام مهم دیگر این دستگاه اجرایی در حوزه نهضت ملی مسکن را دریافت کمک بلاعوض از وزارت متبوع دانست و گفت: پارسال پنج هزار میلیارد ریال از وزارت راه و شهرسازی برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی سایتهای نهضت ملی مسکن و مسکن مهر در خراسان رضوی اختصاص یافت.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ در کنار تولید مسکن به ارتقای شاخصهای خدمات شهری به ویژه محیط شهری نیز توجه ویژه شد به طوری که ۴۳ هکتار زمین با کاربری خدماتی در شهرهای مختلف استان به دستگاه های اجرایی واگذار شد تا بتوانند ساخت و ساز را در آنها انجام داده و خدمات لازم را به مردم ارایه دهند که این واگذاری زمین در راستای ارتقای شاخصهای خدمات شهری هشت برابر واگذاریها در این بخش در سال ۱۴۰۱ بود.

داعی تصریح کرد: در حوزه بازآفرینی شهری یا محلات هدف، بافتهای فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی، ۲ اقدام مهم در سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی انجام شد، نخست این که در ابتدای سال، مطالعات محلات هدف بازآفرینی در ۵۱ شهر استان انجام و در مراجع ذیصلاح مصوب شده بود، اما این تعداد در پایان سال به ۹۶ شهر رسید به طوری که در طول سال مطالعات محلات هدف بازآفرینی ۴۴ شهر دیگر استان نیز انجام شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897783

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است