Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی”وطن الدبور“، در جشن‌های روز ملی عربستان چندین انفجار رخ داده و تعدادی از مردم زخمی شده‌اند و چند خودرو نیز آتش گرفته است.

این پایگاه اینترنتی که از آمریکا بروز می‌شود، ضمن انتشار ویدیوی مربوط به این خبر نوشت: عربستان نه تنها از مدیریت دزدی دریایی، ترور و جنگ عاجز است، بلکه توان مدیریت آتش بازی را نیز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به این انفجار‌ها پرسیدند: کشوری که نمی‌تواند در یک جشن ساده آتش بازی را مدیریت کند، چگونه از جنگ سخن به میان می‌آورد و ایران را تهدید می‌کند؟

فعال سعودی دیگری نیز ضمن انتقاد از اختصاص هزینه برای برگزاری مراسمی که حتی توان مدیریت آن وجود ندارد، نوشت: چه قدر خوب بود این مبلغ صرف یتیم خانه‌ها و کمک به مردم می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان خاورمیانه حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر ابرنگ آسیای شرقی، ساده و زیبا + فیلم

در آسیای شرقی به همین سادگی با آبرنگ نقاشی‌های زیبا می‌کشند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آچربی: طوری با من برخورد شد که انگار کسی را کشته‌ام! همه قبل از صدور حکم، من را محکوم کرده‌بودند
  • هنر ابرنگ آسیای شرقی، ساده و زیبا + فیلم
  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • پکوره رمضانی با سبزیجات و آرد ساده + فیلم
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • تصاویر سفره افطاری ساده روی پل طبیعت
  • تکریم روزه‌داران ماه رمضان در ناژوان با افطاری ساده
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد