Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی قاطعانه سیتیزن‌ها مقابل واتفورد، فاستر را در بهت و حیرت فرو برده است. 

طرفداری- با وجود دریافت پنج گل طی ۴۵ دقیقه ابتدایی در جریان تقابل منچسترسیتی-واتفورد، بن فاستر می‌گوید به خاطر این که این رقم دو برابر نبوده، روی ابرها سیر می‌کرده است.

به گزارش سایت گل، شاگردان پپ گواردیولا طی ۱۸ دقیقه ابتدایی ۵ بار موفق به باز کردن دروازه حریف شدند تا در نهایت شکست ۸-۰ مقابل سیتیزن‌ها، چندان هم برای دروازه‌بان تیم حریف سنگین به نظر نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اصلا جالب نبود. وقتی دروازه‌بانی به اینجا بیاید و فقط یکی-دو گل دریافت کند، یعنی دستاورد خوبی داشته است. پس از گذشت تنها ۵۰ ثانیه از بازی، همه چیز بهم ریخت و شاهد کشتار تمام عیاری بودیم. وقتی ظرف کمتر از بیست دقیقه پنج گل دریافت کردیم، با خودم گفتم: «یا خدا! بر این اساس دو رقمی خواهیم شد.» به همین خاطر وقتی با نتجه ۵-۰ راهی رختکن شدیم، روی ابرها سیر می‌کردم. از نگاه یک دروازه‌بان، به شدت بی رحمانه‌ بود. می‌توانستم ببینم که خطوط دفاعی ما را باز می‌کنند و جلوی چشمان‌ ما موقعیت می‌سازند. می‌توانست مثل نتیجه یک بازی کریکت باشد. بی شک بهترین تیمی هستند که با آن‌ها رو به رو شده‌ام. 

شاید واتفورد قعر جدولی که از شش بازی ابتدایی خود فقط ۲ امتیاز کسب کرده است از دو رقمی شدن فرار کرده باشد ولی فاستر مطمئن است که به زودی منچسترسیتی چنین بلایی را سر یکی از حریفان خواهد آورد.

این کار را خواهند کرد؛ به زودی ۹ یا ۱۰ گل خواهند زد. چه چیزی آن‌ها را تا این حد ویرانگر می‌سازد؟ پشتکار و حضورشان در تمامی صحنه‌ها. حتی ثانیه‌ای به کسی اجازه فکر کردن نمی‌دهند. بازیکن ما در حال دریافت پاس است و ناگهان می‌بیند بازیکنان منچسترسیتی در حال هجوم به سوی او هستند. همه آن‌ها با هم این کار را انجام می‌دهند. فرم و قالب تیم‌شان باورنکردنی است. همه آن‌ها متخصص هستند. اگر نگاه کنید، همگی از یک جنس هستند؛ شاید بلند قدترین نباشند ولی همگی به یک اندازه سریع و قوی هستند. شتاب و کنترل توپ‌شان بی نظیر است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو

به گزارش خبرآنلاین، هم‌چنین عدد روی ترازو در برخی موارد بیانگر تغییرات در عضلات و میزان احتباس آب در بدن است. به عنوان مثال، اگر شروع به ورزش کنید و آن را ادامه دهید، روزهای نخست خواهید دید که عدد وزن شما روی ترازو ممکن است بیشتر شود، زیرا در حال عضله‌سازی هستید و این یک تغییر مثبت است. مقدار نمک یا کربوهیدراتی و حتی داروهایی که در طول روز مصرف می‌کنید هم ممکن است وزن روزانه شمارا دچار تغییر کند.

بهترین زمان برای وزن کردن، اول صبح بعد از رفتن به سرویس بهداشتی و قبل از خوردن یا نوشیدن چیزی است؛ به این دلیل که بدن در طول شب، زمان کافی برای هضم تمام خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی که از روز قبل مصرف کرده‌اید را داشته است.

بهترین وقت برای وزن‌کردن چه زمانی است؟

اگر عادت دارید روزانه خود را وزن کنید، ترجیحاً این کار را در ساعت معینی انجام دهید، از یک ترازوی ثابت استفاده کنید و آن را تغییر ندهید. رعایت نکات زیر هم به محاسبه دقیق وزن کمک می‌کند:

اول صبح خودتان را وزن کنید. زمانی که پا روی ترازو می‌گذارید، لباس کمتر و سبک‌تری به تن داشته باشید. ترازو را روی یک سطح صاف و سخت قرار دهید؛ لزرش، کج شدن ترازو یا قرار دادن آن روی فرش ممکن است منجر به خطا در محاسبه وزن شود. وزن خود را با صاف ایستادن روی ترازو در حالی که هر دو پا کمی از هم فاصله دارند، به طور مساوی تقسیم کنید. برای بالا بردن دقت در محاسبه وزن واقعی، با پای برهنه روی ترازو بروید.

منابع: livestrong ، consumerreports

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888828

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟
  • اشلی کول: کریستیانو رونالدو سخت‌ترین حریف و کابوس من بود