Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان با اظهار نظری که بر زبان آورد از رمز ناکامی برانکو در این تیم سخن به میان آورد؛ رمزی که دلیل اصلی موفقیت او در پرسپولیس بود.
به گزارش ایسنا، پرسپولیس با هدایت برانکو روزهای درخشانی را در فوتبال ایران سپری کرد. سرخ پوشان سه قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر ایران به دست آوردند و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل اصلی موفقیت برانکو در پرسپولیس بدنسازی بسیار خوبی بود که او برای بازیکنان در نظر می‌گرفت.
تمرین های بدنسازی پیش از فصل مارکو حسابی صدای بازیکنان پرسپولیس را درمی آورد و البته آنها را برای یک فصل طولانی آماده می‌کرد اما این تاکتیک در فوتبال عربستان جواب نداد چرا که شیخ نشینان حوزه خلیج فارس اصلا صبور نیستند و مانند تیم های ایرانی با مربیان خود برخورد نمی‌کنند و تجربه برانکو در الاهلی به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد.
مربی که در فوتبال ایران و آسیا تا این اندازه  خوب کار و جام به دست آورد در الاهلی عربستان تنها 5 بازی به او فرصت داده شد و از کار برکنار شد. بسیاری رمز موفقیت برانکو را تمرینات بسیار خوب پیش از فصل می دانند که مارکو آنها را برای بازیکنان در نظر می‌گرفت اما همین سیستم برانکو و دستیارانش که رمز موفقیت او در پرسپولیس بودند بلای جان او در فوتبال عربستان شد.
عمر السومه مهاجم سوریه ای الاهلی با اظهار نظری که بعد از جدایی برانکو بر زبان آورد به خوبی رمز ناکامی این مربی کروات را فاش کرد، البته همین رمز ناکامی برانکو در الاهلی راز موفقیت او در پرسپولیس بود.
او گفت: در دوران برانکو فقط تمرینات بدنی داشتیم و الان سه روز بعد از جدایی این مربی تمرین تاکتیکی می‌کنیم و همه چیز خوب است.
این انتقاد السومه واکنش برانکو را هم به دنبال داشت و تاکید کرد که اگر در الاهلی به او فرصت می دادند ثمره این تمرین های بدنی سخت را می دیدند اما او فکر این را نمی‌کرد که در عربستان هرگز به مانند ایران به او فرصت داده نمی‌شود و با هر تصمیمی که او می‌گرفت موافقت نخواهد شد.
برانکو با جدایی از پرسپولیس و انتخاب الاهلی دست به اشتباه بزرگی زد؛ اشتباهی که پروفسور بادانش و جنتلمن سرخ پوش خیلی زود تاوان آن را پس داد. برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، الاهلی

منبع: خرداد

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی

الشمال در جستجوی پیروزی مقابل الاهلی است

طرفداری | پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال، از عزم راسخ تیمش برای کسب پیروزی در مقابل الاهلی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ قطر خبر داد.

اسبقی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:

ما منتظر یک تقابل قدرتمند مقابل تیمی خوب هستیم. الاهلی بازیکنان باکیفیتی دارد، اما این مانع از تلاش ما برای پیروزی و صعود در جدول نخواهد شد. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است.

وی با اشاره به تعطیلات اخیر لیگ به دلیل وقفه بین‌المللی گفت:

ما در این تعطیلات کوتاه، تمرینات خود را از سر گرفتیم و تلاش کردیم تا اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. بازیکنان الشمال برای بازی بعدی آماده هستند و با اعتماد به نفس و اشتیاق زیادی برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت.

احمد الدر، بازیکن الشمال نیز در این نشست خبری گفت:

این بازی برای ما در مسیر لیگ بسیار حائز اهمیت است و مشتاقانه منتظر رسیدن به هدف خود، که همانا کسب سه امتیاز است، هستیم.

وی ادامه داد:

با احترام به الاهلی، که یکی از بهترین تیم‌های لیگ در این فصل است، ما فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. تمرکز ما همیشه روی خودمان است و آماده‌سازی خوبی برای این بازی داشته‌ایم. ما آماده اجرای دستورات و برنامه مربی در زمین مسابقه هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • سال اولین ها
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال