Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: امروز ۸۰ میلیون جمعیت کشور آب، هوا و غذای خوب نیاز دارند که همه اینها با رشته‌های تحصیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در ارتباط است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر حسین گلدانساز در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران که امروز دوشنبه یکم مهرماه برگزار شد، ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدید گفت: این هفته که با هفته دفاع مقدس هم مصادف است هفته بزرگی است و امیدواریم ما هم مثل عزیزانی که از هیچ کوششی برای کشور دریغ نکردند، به جای شعار برای پیشرفت کشور عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلدانساز با بیان اینکه پیشرفت کشور از راه علم محقق می‌شود و راهی جز این وجود ندارد افزود: علم در دانشگاه‌هاست و ما دانشگاهیان در سطوح مختلف می توانیم در این جهت موثر باشیم؛ همه ما می‌دانیم که کشور ما به تلاش جدی علمی نیاز دارد.

وی در ادامه گفت:دانشگاهیان در دانشگاه دو بال علمی و اخلاق، رفتار و فرهنگ را باید برای پیشرفت تقویت کنند، این دو بال است که می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت ببرد، باید هم شخصیت ما دانشگاهی شکل بگیرد و هم به لحاظ علمی خود را قوی کنیم.

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران خطاب به دانشجویانی که تازه وارد این دانشگاه شده‌اند گفت: این نقطه عطفی در زندگی شماست و در پیچ زندگی هستید همه ما این دوره را گذرانده‌ایم، این پیچ از پیچ‌های خیلی مهم است و برای عبور از آن باید دقت زیاد کرد چون گاهی در این پیچ سراب‌هایی دیده می‌شود که مشکلاتی به دنبال دارد.

این مسئول ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات علمی و رفاهی دانشجویان به کار خواهیم بست، هر کدام از دانشجویان این دانشگاه می‌توانند یکی از چهره‌های شاخص و موثر کشور باشند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت رشته‌های تحصیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: امروز ۸۰ میلیون جمعیت کشور آب، هوا و غذای خوب نیاز دارند که همه اینها با رشته‌های تحصیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در ارتباط است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه