Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس مواد مخدر استان زنجان از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر امسال در استان خبرداد و گفت: در این راستا یک هزار و 770 نفر دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا به امروز بیش از یک تن و 142 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است اظهار کرد: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این افزایش به معنی افزایش ورود مواد مخدر به استان نیست و افزایش کشفیات در استان با گسترش فعالیت‌های پلیس مواد مخدر صورت گرفته است.

حسین‌خانلو با بیان اینکه در این راستا یک هزار و 770 نفر اعم از قاچاقچی٬ توزیع کننده و خرده فروش در استان دستگیر شدند ابراز کرد: 250 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت از این افراد توقیف شده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره اجرای یک هزار و 150 مورد از انواع طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در استان افزود: انواع طرح ها شامل طرح ارتقای امنیت اجتماعی٬ طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان زنجان امسال اجرا شده است.

وی به طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان افزود: در راستای اجرای طرح پاکسازی تعداد 929 نفر معتاد متجاهر از معابر و مکان‌های عمومی و سطح شهر و سایر نقاط استان جمع آوری شدند.

حسین‌خانلو با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده در استان زنجان از نوع تریاک است افزود: حدود 23 درصد از دستگیر شدگان در حوزه موا مخدر خرده فروشان هستند که این طرح همچنان در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.

وی به اجرا طرح جمع آوری و پلمپ پاتوق معتادان در استان زنجان خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان زنجان محل‌هایی که به عنوان پاتوق و تجمع معتادان بوده توسط پلیس شناسایی می‌شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مواد مخدر استان زنجان گفت: در این طرح معتادان دستگیر شده و محلی که به عنوان پاتوق معتادان بوده با هماهنگی دادستان پلمپ می‌شود که تعدادی از این محل‌ها در استان شناسایی و پلمپ شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصدهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودروهای آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

وی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6085359

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر