Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرزآبادی با بیان اینکه هیچ مدرسه در خراسان جنوبی بدون معلم نیست، گفت: ۱۸۰ هزار دانش آموز همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی در کلاس های درس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «رضا مرزآبادی» صبح امروز (۱ مهر) در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در شهرستان خوسف، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، افزود: جنگ برای ایران گنج بود چراکه امنیت پایدار، خودباوری، عزت و اعتماد به نفس ما، دستاورد دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرزآبادی گفت: امروز ایران می داند، دشمن هیچ قدرتی در منطقه ندارد و وحدت و یکپارچگی مهمترین قدرت ایران است که غرب از آن الگو برداری می کند چراکه قدرت ایران برآمده از بطن مردم به پیروی از رهبری است.

 

وی با تاکید بر اینکه تمام عزت ها از آموزش و پرورش است، بیان کرد: عزت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، معنوی و دینی در گرو توجه به آموزش و پرورش است و باید تمام دستگاه ها را با توجه به این نهاد به توسعه پایدار برسانیم چراکه زیربنای تمام دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش است.

 

امسال هیچ مدرسه ای بدون معلم و مدیر در خراسان جنوبی وجود ندارد

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: امسال هیچ مدرسه ای بدون معلم و مدیر در خراسان جنوبی وجود ندارد و برنامه همه آن ها مشخص و کتاب های درسی توزیع شده است.

 

مرزآبادی گفت: همزمان با اغاز سال تحصیلی 14 میلیون و نیم دانش آموز در کشور و 180 هزار دانش آموز در خراسان جنوبی راهی مدرسه شدند.

 

وی بیان کرد: میانگین نمرات خراسان جنوبی در مقطع دوم متوسطه نسبت به کشور بالاتر است و رتبه 10 کنکور در رشته علوم تجربی هم به همت یکی از دانش آموزان نخبه این استان، نصیب استان شد.

 

مرزآبادی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: دانش آموزان باید قدر فرصت های موجود را بدانند و بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانند و از آن پیروی کنند.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد اربعین حسینی اردبیل هفته دفاع مقدس دانش آموزان آموزش و پرورش خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت