Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول نشر نوشته گفت: با توجه به گرانی و کمبود کاغذ نتوانسته‌ایم، برنامه ریزی دقیقی برای چاپ کتاب داشته باشیم بنابراین چاپ کمی داشته‌ایم؛ همین باعث کاهش فروش کتاب ها شده و خسارت به ناشر وارد کرده است.

مهدی صاحب فصول در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد گرانی و کمبود کاغذ اظهار کرد: نسبت به سال گذشته برنامه برای چاپ کتاب بسیار کم شده است چراکه هر لحظه قیمت کتاب تغییر می کند، ما نمی توانیم در یک بار از چاپ کتاب، نسخه زیادی چاپ کنیم، در نتیجه میزان انتشار بسیار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای چاپ کتاب هزینه بالایی را سرمایه گذاری می‌کنیم، افزود: با توجه به گرانی و کمبود کاغذ نتوانسته‌ایم، برنامه ریزی دقیقی برای چاپ کتاب داشته باشیم بنابراین چاپ کمی داشته‌ایم؛ همین باعث کاهش فروش کتاب ها شده و خسارت به ناشر وارد کرده است.

مدیر مسئول نشر نوشته تصریح کرد: با توجه به ثبات نسبی بازار در چند ماه اخیر، تعداد کتاب هایی که از نشر نوشته چاپ شده، رضایت بخش بوده است. نشر نوشته توانسته با برنامه ریزی جلو رود و کتاب های مختلفی را چاپ کند. در واقع با اوضاع فعلی، نشرها تکلیف خودشان را بهتر می دانند. درست است که قیمت ها بالا رفته، اما همین که در تلاطم کمتری است؛ امکان برنامه ریزی بیشتری به ناشر می‌دهد.

وی در مورد حضور در نمایشگاه کتاب گفت: نشر نوشته در نمایشگاه کتاب تهران به علت کمبود نیرو نتوانست حضور داشته باشد، اما در نمایشگاه کتاب اصفهان حضور داشت و با توجه به بالا بودن قیمت کتاب ها در سطح بازار و تخیففات منحصر به نمایشگاه کتاب، با استقبال خوبی رو به رو شدیم.

کد خبر 390566

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کتاب كتاب و كتاب خواني ناشران کاغذ افزایش قیمت کاغذ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد