Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

عباس قاسمی در گفت‌وگو با فارس از آزادی ۲۳ نفر از بازداشتی‌های اعتراضات هپکو خبر داد و گفت: در هفته گذشته از سوی کارگران شرکت هپکو اعتراضی نسبت به وضعیت این کارخانه صورت گرفت که با بسته شدن ریل راه آهن همراه بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه این اعتراض تا اوایل شب ادامه داشت که در نهایت منجر به درگیری و دستگیری تعدادی از کارگران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: با ورود نیروهای نظامی تعدادی از کارگران دستگیر شدند که با بررسی‌های صورت گرفته تا امروز 23 نفر از افراد بازداشت شده که نقش لیدری نداشتند آزاد شدند و 6 نفر باقی مانده نیز به زودی آزاد خواهند شد.

قاسمی بیان کرد: کارگران حق دارند نسبت به وضعیت خود گله‌مند باشند، اما اعتراض آنها باید در چارچوب قانون باشد و اقداماتی همچون بستن ریل راه آهن تعرض به حقوق سایر مردم است که ما اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازداشتی هپکو اعتراضات آزاد کارگران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی «حسین فرزندی» را بعنوان مديرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را بعنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

حسین فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قائم مقام سازمان بسیج صدا و سیما مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلوزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • عکس | عکس جدیدترین دیدار ثریا قاسمی با گوگوش!
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • مرگ یک بازداشتی در بازداشتگاه وزرا
  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • صهیونیست‌ها به شکست نهایی نزدیک شده‌اند