Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@09:14:59 GMT

پوسترتا آخرین گلوله منتشر شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۴۱۳

پوسترتا آخرین گلوله منتشر شد + عکس

پوستر تازه خانه طراحان انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، 31 شهریور 1359 سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث علیه جمهوری اسلامی ایران است؛  تاریخی که در تقویم رسمی کشور به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  تا 6 مهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر تازه‌ خود را به نام «تا آخرین گلوله...» منتشر کرد.

این پوستر توسط فاروق روحی طراحی شده است. 

عکس‌های دیده نشده‌ "سعید صادقی" از جنگ رونمایی شد + تصاویرانتشار پنج پوستر جدید به مناسبت هفته دفاع مقدس"تروریسم در مسیر نابودی" به روایت پوستر + عکسشهدای ترور اهواز به روایت پوستر+عکسواکنش گرافیست‌ها به حذف نام شهدا از خیابان‌های تهران+پوستر"سماع سرخ" در فلسطین برپا شدفلاحی: دانشکده‌های معماری از کنترل بحران و مخاطرات طبیعی غافلنددوست دارم تمام عمر "یاحسین" بنویسم و قاب کنم/ خوشنویسانی که محتاج نان شبندموشن‌گرافیک | وصیت نخستین پادشاه "آل‌سعود" درباره "یمن"هنرنمایی هنرمندان اُتیسم در نمایشگاه نقاشی «دست‌های آبی»+عکس

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی هفته دفاع مقدس پوستر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی هفته دفاع مقدس پوستر خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی هفته دفاع مقدس پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در مشهد برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم با اشاره به عملیات وعده صادق که بامداد امروز انجام شد، اظهار داشت: پیروزی جمهوری اسلامی بر رژیم خبیث صهیونیستی را در این عملیات تبریک عرض می‌کنم. این پیروزی بر امامین انقلاب اسلامی، شهدا و مردم ایران اسلامی مبارک باشد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، امروز نظام مقدس اسلامی به این توانمندی رسیده که برای اولین بار از خاک ایران به رژیم جعلی صهیونیستی حمله کند که این اقدام جهادی نشان از درهم شکسته شدن همینه رژیم جعلی اسرائیل دارد و مایه افتخار است.

عملیات لذت‌بخش

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: اگر جنگ شش روزه اعراب مورد بررسی قرار گیرد عظمت عملیات وعده صادق آشکار خواهد شد.

سردار کارگر گفت: آنچه در عملیات وعده صادق مهم است آن است که جمهوری اسلامی به خاک اسرائیل، رژیمی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی حامی و پشتیبان آن هستند، حمله کرد که تاکنون چنین اقدامی، سابقه نداشته است.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق لذت‌بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است. به این اقتدار که ثمره هدایت‌های امامین انقلاب، ازخودگذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم. حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.

تاکید بر اهمیت اخلاص در انجام ماموریت‌ها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود، اخلاص را مهمترین عامل در موفقیت در مأموریت‌ها دانست و تصریح کرد: شهدایی همچون همدانی، سلیمانی، سید رضی و زاهدی دفاع از انقلاب اسلامی را بر خود و خانواده ترجیح دادند و توانستند به این جایگاه دست پیدا کنند؛ بر همین اساس ما نیز در اجرای ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در سایه مجاهدت، خود را فدا کنیم تا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

سردار کارگر تأکید کرد: انجام فرایض و انس با قرآن و ادعیه باید در کار ما تجلی داشته باشد و موجب رشد و تعالی ما در مسیر اجرای ماموریت‌ها شود.

وی بیان داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ما مرکز عالم است؛ بر همین اساس جهاد امروز ما در این عرصه است که باید دلسوزانه مأموریت‌های محوله را تا رسیدن به نتیجه دنبال کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: به برکت برگزاری دوره بصیرت در جوار ملجا نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام با آن حضرت عهد ببندیم که وظایف محوله را به نحو شایسته‌ای به انجام برسانیم.

کد خبر 6077896 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • پوستر معنادار معاون علمیات کل سپاه پاسداران را ببینید | تصویر