Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:48:57 GMT

وضعیت کیفی هوای پایتخت؟

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۴۴۲

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۲ قرار دارد و هوای تهران ناسالم است. ناطقان: شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۲ قرار گرفته و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است البته طی ۲۴ ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد ۱۰۰ قرار داشته و هوا به استثناء برخی از ساعات سالم بود.

تهران از ابتدای سال ۲۵ روز هوای پاک، ۱۳۶ روز هوای سالم، ۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پایتخت در مدت مشابه سال پیش  ۸ روز هوای پاک، ۱۵۱ روز هوای سالم و ۲۷ روز هوای ناسالم داشت.

بر اساس پیش بینی های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در اکثر ساعات امروز هوای پایتخت آلوده خواهد بود. منبع: فارس برچسب ها: وضعیت کیفی ، هوای سالم ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت کیفی هوای سالم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر در آخرین روز هفته از فصل بهار با ۱۱۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص کیفی هوا در ایستگاه پایش هوا در شهر‌های زرین شهر ۱۵۳ ومناطقی از شهر اصفهان در مناطق کردآباد با ۱۶۴ و قهجاورستان ۱۵۸ AQI در شرایط ناسالم برای عموم است.
خیابان انقلاب با ۱۳۶، خرازی ۱۰۵، دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۳۱، رهنان ۱۲۶، زینبیه ۱۴۷، کاوه ۱۲۸، میرزا طاهر ۱۲۵ و ولدان ۱۱۷ AQI در وضعیت نارنجی وناسالم برای گروه‌های حساس است.
اما شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان با ۸۰، پارک زمزم ۷۱ ف سپاهان شهر ۶۶، فرشادی ۸۷، فیض ۷۶، شهر‌های مبارکه ۵۹ وشاهین شهر ۶۶ AQI در وضعیت سالم و به رنگ زرد است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق