Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:52:38 GMT

سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۴۶۱

سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر محمد مهدی لطفی را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم دکتر منصور غلامی خطاب به دکتر لطفی آمده است: "با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر داریوش پورسراجیان از ریاست پارک علم و فناوری یزد و پذیرش آن، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم جناب‌عالی، به سمت سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید دارم با تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه، شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک و زمینه‌های نقش‌آفرینی هر چه بیشتر پارک در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آید و جایگاه پارک علم و فناوری یزد در عرصه علم و فناوری منطقه و برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقاء یابد.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید".

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمدمهدی لطفی متولد ۱۳۵۷ در یزد و دانشیار پایه ۱۴ گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران و دکتری تخصصی مهندسی صنایع دانشگاه تهران است.

از مسئولیت‌های اجرایی دکتر لطفی می‌توان به معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یزد (۱۳۹۵ تاکنون)، مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (۱۳۹۴ لغایت ۱۳۹۵)، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه یزد (۱۳۹۴-۱۳۹۲)، مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه یزد (۱۳۸۵ لغایت ۱۳۸۷) و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد (۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۲) اشاره کرد.

معاون گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد (۱۳۸۷-۱۳۸۳)، مدیر مرکز رشد مقدماتی پارک علم و فناوری یزد (۱۳۸۳-۱۳۸۲)، مشاور پارک علم و فناوری یزد (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷ و ۱۳۹۳ تاکنون)، موسس و رئیس هیأت مدیره یک شرکت (۱۳۸۲ تاکنون)، دبیر پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ۱۳۹۷، نماینده دانشگاه یزد در هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان یزد (۱۳۹۸-۱۳۹۶) و نماینده دانشگاه یزد در هیات مدیره سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد ۱۳۹۸ تاکنون از دیگر مسئولیت‌های اجرایی وی به‌شمار می‌رود.

وی چاپ بیش از ۴۵ مقاله علمی-پژوهشی در مجلات نمایه شده ISI و ISC، تألیف و ترجمه سه عنوان کتاب، انجام ۱۲ طرح پژوهشی، بیش از ۳۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، استاد راهنمای بیش از ۳۵ دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و استاد راهنمای ۶ دانشجوی دکتری مهندسی صنایع و استاد نمونه در دانشگاه یزد (سال ۱۳۸۵) را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر داریوش پورسراجیان، رئیس سابق پارک علم و فناوری یزد در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم انتصاب پارك علم و فناوري يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید

عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپس از بخش اورژانس و مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان بازدید کرد.

سه واحد دانش‌بنیان و ۲ واحد تحقیق و توسعه شرکت‌های دارویی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مستقر است و شمار واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی این استان در دولت سیزدهم از هشت به ۵۴ واحد و اختراعات از ۲۰ به ۳۰ رسید و اچ ایندکس (شاخصی عددی بهره‌وری و تاثیرگذاری علمی دانشمندان) این دانشگاه نیز ۱۹ درصد افزایش یافت.

بهره‌برداری از مرکز درمان سرطان نیز از مطالبه‌های مردمی استان سمنان است که با اهتمام دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است.

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر با ۵۲ تخت بیمارستانی، ۶ هزار و ۸۸۰ مترمربع زیربنا دارد و در دست تجهیز است.

این مرکز با کمک خیران حوزه سلامت و نگاه ویژه دولت سیزدهم در دست تکمیل و راه‌اندازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد