Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@14:34:56 GMT

اطلاعیه نگران کننده عربستان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۴۹۹

اطلاعیه نگران کننده عربستان


به گزارش صدای ایران از مهر و به نقل از رویترز، طبق گزارش خبرگزاری «نیکی آسین رِویو»، آرامکوی سعودی به بزرگترین پالایشگاه ژاپن، «جی‌اکس‌تی‌جی نیپون اویل اند انرژی»، در مورد احتمال تغییر در صادرات نفت خود اطلاع داد. این باعث شد تا نگرانی‌ها در مورد توانایی عربستان برای تامین نفت موردنیاز خریداران، پس از حمله به تاسیسات نفتی آرامکو، تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیکی به نقل از مقامات جی‌اکس‌تی‌جی گزارش داد: آرامکو دلیل تغییر رده نفت خام صادرشده به بزرگترین پالایشگاه نفت ژاپن، از نفت خام سبک، به نفت خام سنگین و نیمه‌سنگین را که از ماه اکتبر آغاز خواهد شد، ذکر نکرده است.

مقامات جی‌اکس‌تی‌جی معتقدند آرامکو به زمانی بیش از آنچه انتظار می‌رفت، نیاز دارد تا بتواند تاسیسات سولفورزدایی خود که برای تولید نفت خام از رده سبک ضروری است، را تعمیر کرده و از نفت خام سبک برای تولید بنزین و نفت سوختی سبک استفاده می‌شود.

رویترز گزارش داد که این هفته، حداقل ۳ اَبَرنفتکش که نفت خام مورد نیاز هند و چین را از عربستان بارگیری کردند، مجبور شده‌اند به جای نفت سبک، نفت سنگین بار بزنند. همچنین از خریداران دیگری در آسیا خواسته شده که در ماه سپتامبر و اکتبر سفارشات نفت خود را با تاخیر دریافت کرده و یا رده نفت آن را عوض کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عربستان آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ “پیمان کرمی” روز پنجشنبه اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل البرز سنگین است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه احتمال اجرای، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر وجود دارد.

کرمی بیان کرد: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان