Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بیگدلی روز دوشنبه بیگدلی در شورای اداری شهرستان خدابنده افزود: برای تاثیرگذاری در مسائل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان، بایستی همه مسئولان با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت در صحنه عمل با جدیت حضور داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمعیت و گستردگی روستاها در شهرسان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌مرز بودن با استان کردستان، زحمات مضاعفی را برای نیروی انتظامی در راستای خدمات دهی در حوزه امنیت و انتظامی این شهرستان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی گفت: در مسیرهای قیدار - بیجار و قیدار- کبودر آهنگ آمار تصادفات جاده ای بالا است که استقرار پلیس راه در این مناطق برای بالا بردن ضریب امنیت جاده ای ضروری است.

فرماندار خدابنده ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند و باید با خدمات رسانی شایسته، در جلب رضایت مردم کوشا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت:همه دست اندرکاران انتخابات موظفیم از آرای نامزدها صیانت کنیم و دین خود را به دنیای دیگران نفروشیم.

بیگدلی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات باید قوانین انتخاباتی را مطالعه و مراعات کنند، افزود: همه فعالیت‌های نامزدهای احتمالی رصد و در فایل مربوط به هر هر داوطلب برای بهره برداری در تعیین صلاحیت ها بایگانی می‌شود.

شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از ۲۲۰ روستای دارای سکنه، ۱۶۴ هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.


۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خدابنده انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده