Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدعلی دهقان در کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان افزود: تشکیل جلسات کارگروه رفع موانع تولید راهگشای مشکلات واحدهای تولیدی استان است لذا امید می رود با همکاری تمامی دستگاه ها و سازمان ها بتوانیم به حل مشکلات واحدهای تولیدی استان کمک کنیم.

در این جلسه مشکلات متقاضیان بخشودگی تامین اجتماعی، شرکت بین المللی تاپ اکو خاورمیانه، صندوق بازنشستگی مس سرچشمه، شرکت کاوشگران نصر بافق، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت تولیدی آرمان موتور ارگ، طرح حمل و نقل باربری در زرند، شرکت نارا معدن کرمان و شرکت صنایع خودروسازی، معدن زغالسنگ باشگون، معدن سراپرده، شرکت کان جویان صنعت زغال، شرکت تکافر سپاهان اصفهان، شرکت بهتا پمپ آسیا، شرکت آرمان نور افروز ذفسنجان، شرکت نانو نخ و گرانول سیرجان و برخی واحدهای دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال بخش خصوصی دولت مشکلات آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه