Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:08:21 GMT

مدارس کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۵۵۷

مدارس کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه تربیت و نبوت شهرستان آق قلا، اظهار کرد: مدارس باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و محصول آموزش و پرورش در دانشگاه ها نمایان می شود و محصول دانشگاه ها خود را در جامعه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این یک زنجیره به هم پیوسته است و اگر زیر بنای آن درست پایه ریزی نشود آینده کشور شرایط مناسبی نخواهد داشت.

حق شناس گفت: هر پولی که در آموزش و پرورش هزینه می شود به مثابه سرمایه گذاری است و باید در بحران ها به آموزش و پرورش توجه ویژه ای شود.

وی افزود: دانش آموزان در واقع بزرگترین کارخانه ها، بلندترین ساختمان ها و بهترین خیابان ها در کشور محسوب می شوند و در واقع پشتوانه نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی محسوب می شوند.

حق شناس با اشاره به مدارس آسیب دیده از سیل، گفت: خوشبختانه امروز از بحران سیل عبور کرده ایم و با همکاری خیرین ۲۴ مدرسه آسیب دیده در مناطق سیلزده در حال بازسازی است که تاکنون ساخت ۱۷ مدرسه با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرایی شده و قرارداد ساخت سایر مدارس هم در حال انعقاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ما در جنگ تحمیلی، آغازگر نبودیم و تنها در دفاع از خود جنگیدیم، امروز هم اگر چنانچه جنگی در خلیج فارس رخ دهد تنها مدافع هستیم و آغازگر جنگ نخواهیم بود.

گفتنی است امسال ۳۶۲ هزار دانش آموز در حدود سه هزار و ۶۰۰ مدرسه در گلستان تحصیل می کنند.

کد خبر 4726286

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا استانداری گلستان هادی حق شناس هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ۹ صبح، دانش آموزان تا پایان ۲۸ فروردین باید به مدرسه می‌رفتند.اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است؛ و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش