Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی ضمن اشاره به اهمیت توانمندسازی جوانان گفت؛ واگذاری امور به سازمان های مردم نهاد وجوانان باعث رشد نقش آنان شده است که این امر نقطه عطفی برای حمایت واعتماد بیشتر به قشر جوان دربستر جامعه است.

او افزود: تاکنون ۵ سمن در حوزه کارآفرینی ازاداره کل ورزش وجوانان استان مجوز فعالیت گرفته اند که دربخش های مختلفی ازجمله تولید داروهای گیاهی وصنعت برق فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیر ‌کل ورزش وجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد : ورود جوانان ازحوزه تئوری به عملی با بستر سازی مناسب برای فعالیت های آنان و حمایت از ایده ها و خلاقیت های کاربردیشان میسر خواهد شد.   آقاخانی درپایان گفت : سازمان های مردم نهاد نخبه های اجتماعی وفرهنگی این مرز بوم هستند که شاهد تاثیرات مثبت از ورود جوانان به حوزه های مختلف هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش استان اردبیل برق جامعه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در گردهمایی تعدادی از فعالان هنری مساجد مازندران در سالن همایش شهید مرتضی آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان که به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از پوستر مرکز تخصصی تئاتر مسجد استان برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردمی و دینی بودن از ویژگی‌های شاخص هنر انقلاب است.

وی برلزوم تقویت مردمی شدن هنر انقلاب تاکید کرد و با بیان اینکه حمایت و تقویت تشکل‌های هنری مردم پایه در سطح محلات از ماموریت‌های مهم و اساسی دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: راه اندازی مرکز تخصصی تئاتر مسجدی از جمله اقدامات ارزشمند برای مردم سازی هنر بشمار می‌رود.

آهنگر با بیان اینکه تئاتر بهترین ابزار برای معرفی و تبیین آموزه‌های دینی برای نسل جوان محسوب می‌شود، افزود: همچنین تئاتر می‌تواند موجب جذب حداکثری مردم به مسجد شود.

 وی با بیان اینکه مرکز تخصصی تئاتر مسجدی به دنبال موازی کاری نیست، ادامه داد: رشد هنر انقلاب اسلامی با محوریت مسجد را در این مرکز با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی که در حوزه تئاتر فعالیت دارند، پیگیر هستیم.

آهنگر به چشم انداز ۵ساله مرکز تخصصی تئاتر مسجدی اشاره کرد و افزود: جریان سازی هنر‌های نمایشی معطوف به هنر انقلاب اسلامی را باقوت در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب