Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:58:06 GMT

برخی کشورهای منطقه ذهن فراموشکار دارند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۶۴۵

برخی کشورهای منطقه ذهن فراموشکار دارند

«مرتضی بانک» امروز (دوشنبه) در مراسم آغاز سال تحصیلی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس توانسته انقلاب و ایمان و اقتدار کشور را ضمانت کند و این هفته فرصت مناسبی برای قدردانی از افرادی است که با ایثار از خاک این کشور دفاع کردند.
وی خاطرنشان کرد: گویی برخی کشورهای منطقه و کشورهای قدرتمند دارای ذهن فراموشکاری هستند و نمی‌دانند این کشور چگونه در دوره‌های مختلف می‌تواند با اتحاد و ایثار، حیله و مکر دشمنان را خنثی‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به تحریم‌های اخیر ایالات متحده بیان کرد: قدرت و مقاومت مردم و ابتکارات سیاسی در برابر این تحریم‌ها نشان داد مکر آمریکا سیاستی عنکبوتی است و نمی‌تواند قدرت نظام را تحت‌الشعاع قرار دهد.
بانک با تبریک به دانش‌آموزان برای اولین روز سال تحصیلی گفت: وقتی کودکان وارد مدرسه می‌شوند به دوره سوال و چرایی و کنجکاوی رسیده‌اند و به دنبال پاسخ سوالاتشان از سیستم آموزشی هستند.
وی ادامه داد: هر شخص توانمندی‌های بسیار دارد و کشف این استعدادها باید مبنای سیستم آموزش کشور باشد که کاری سهل و ممتنع است.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی معتقد است سیستم فعلی، آموزش و تربیت را مبنا قرار داده و کمتر به استعدادیابی توجه کرده است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع وقف خاطرنشان کرد: این سیستم در فرهنگ اسلامی میراثی ارزشمند است که در همه بخش‌ها به خصوص بخش‌ اقتصادی کشور جریان دارد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو خواهان طولانی‌شدن جنگ و گسترش آن در منطقه است
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم