Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور اقتدار، عزت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر  استکبار جهانی است و طی ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران اقتدار و عزت خود را به جهانیان ثابت کردند.

وی اظهار کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی با فداکاری رزمندگان ابهت ابرقدرت شرق و غرب شکسته شد و انقلاب نوپا توانست با هدایت‌های امام خمینی (ره) و رشادت رزمندگان و ولایتمداری مردم به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  به دستاوردهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای  مهم دوران دفاع مقدس قدرت بازدارندگی آن بود.

طهماسبی با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در زمینه برخورداری  از تجهیزات نظامی دستاوردهای بزرگی کسب کرده است، تأکید کرد: قدرت بازدارندگی باعث شد تا امروز دشمنان اسلام و انقلاب جرات حمله به  ایران را نداشته باشند. 

وی با بیان اینکه طی ۸  سال جنگ تحمیلی تنها هدف دشمن ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت انقلاب اسلامی بود، گفت:  زمانی که غرب علیه  ایران اسلامی جنگ  به راه انداخت سازمان‌های نظامی ایران تازه تأسیس بودند ولی با هدایت های مدبرانه امام راحل و دلیری نیروهای ارتش و سپاه دشمن نتواست به اهداف شوم خود برسد. 

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای معرفی ایثار گران عرصه دفاع از حریم ولایت است

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از راه‌های مقابله بانفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی دشمن است.

طهماسبی گفت: هفته  دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی  برای معرفی ایثارگران عرصه دفاع از حریم ولایت و دین است.

وی بابیان اینکه در ۸ سال جنگ تحمیلی امکانات و تجهیزات رزمندگان ما با دشمنان قابل‌مقایسه نبود، ابراز کرد: ایمان به خداوند، اتحاد و همدلی مردم باعث شد نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل کفر پیروز شود. 

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه خودباوری را از دفاع مقدس یاد گرفتیم، افزود: ما دشمن را ناامید کردیم و در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و امروز هم باید شعار «ما می‌توانیم»را سرلوحه کاری خود قرار دهیم. 

کد خبر 4725955

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران دفاع مقدس جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در تجمع بزرگ دانشگاهیان این دانشگاه در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی که در مزار شهدای گمنام واحد تبریز برگزار شد، گفت: اقدام شجاعانه و غیورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب خوشحالی خیل عظیمی از مردم عزیز و آزاده دنیا نسبت به این اقدام شد.

وی افزود: با نمایان شدن موشک‌ها و پهباد‌های جمهوری اسلامی در هر کشور، شهر و روستایی، مردم شعار الله اکبر سر می‌دادند و از جمهوری اسلامی تشکر می‌کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: مردم مظلوم و عزیز غزه بعد از مدت‌های مدیدی که زیر آتش‌های رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی بودند به آرامش رسیدند.

شمسی یادآور شد: قدرت پوشالی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و ۱۰ کشوری که مدافع جریان خبیثانه بودند در مقابل هیبت، قدرت و همت جهان اسلام، فرزندان انقلاب اسلامی و فرزندان روح‌الله موسوی خمینی هیچ‌گونه قدرتی نداشته و هیچ حرکتی نتوانستند انجام دهند و معلوم شد قدرتشان پوشالی است و موشک‌ها و پدافند‌هایی که داشتند موجب تمسخرشان در فضای مجازی و دنیا شد و نشانگر این شد که قدرت‌های پوشالی هیچ هستند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوره بزن و دررو‌ها تمام شده و اگر چشم در مقابل چشم است یکی بزنن؛ یکی هم می‌خورند؛ چه از ناحیه ما، جهان اسلام و چه از ناحیه تمام آزادگان جهان.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی، پاسداران و سپاه همیشه سرافراز وظیفه حسینی خود را در قبال اقدام خبیثانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی انجام دادند و اکنون موقعیت فداکاری و تبیین زینبی نیاز است.

شمسی تأکید کرد: سپاه جمهوری اسلامی کار حسینی خود را انجام داد و امروز کار زینبی و تبیین زینبی بر عهده تک‌تک اقشار فرهیخته است و نیاز است این اقدام تبیین شود تا رسانه‌ها اخبار را درست منعکس کنند و همه بدانند که ما با سلاح‌های اولیه پاسخ دشمن را داده‌ایم و از سلاح‌های پیشرفته خود رونمایی نکردیم.

به گزارش آنا، در این مراسم بعد از سخنرانی، زیارت عاشورا قرائت و حاضرین بر علیه رژیم غاصب شعار دادند و با قرائت فاتحه برای شهدای گمنام این مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان