Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@10:37:38 GMT

تشکری ویژه از سنگرسازان بی سنگر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۶۵۱

تشکری ویژه از سنگرسازان بی سنگر

شخصا به‌ویژه وظیفه دارم که از همکاران عزیز خودم در جهاد سازندگی، این سنگرسازان بی‌سنگر که از همان آغاز درگیری‌ها، ستادهای  پشتیبانی جنگ را در سراسر ایران سازمان دادند یادی بکنم و رشادت‌ها، فداکاری‌ها، خدمات و ابتکارهای مهندسی آنان را که نقش بسزایی در پیروزی‌ها داشت گرامی بدارم.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1302557.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عباس آخوندی دفاع مقدس جنگ تحمیلی دربی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال حسن روحانی ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ دفاع مقدس جنگ تحمیلی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش‌های آبی در دیلم رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل آبفای استان بوشهر ضمن تقدیر از انجام اقدامات اساسی و مهم این شرکت در شهرستان دیلم اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و بحران کم آبی انتظار داریم تدابیری ویژه در خصوص این موضوع اندیشیده شود تا تنش‌های آبی در شهرستان دیلم کمتر و در آینده رفع شود.

وی گفت: برای اجرای پروژه نوسازی شبکه آبرسانی، فرمانداری از منابع شهرستانی و کمیته برنامه ریزی به‌صورت ویژه این موضوع را خواهد دید و بخش دیگری از این اعتبارات هم نیز توسط آبفا تأمین شود تا پروژه رفع فرسودگی خطوط انتقال آب نهایی و شروع به کار شود.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه شهرک صنوف آلاینده محل تمرکز کارگاه‌های فنی و تجاری است بیان داشت: مشکل لوله کشی و اتصال شبکه داخلی آبرسانی صنوف آلاینده با مشارکت این تعاونی و اداره آبفا بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست می‌توان به تاکید در تسریع روند اجرای پروژه مخزن ۲ هزار مترمکعبی امام حسن و پروژه خط انتقال آب مجتمع دیلم که به‌طول هفت کیلومتر است اشاره کرد.

کد خبر 6087485

دیگر خبرها

  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم