Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خمین در آیین نمادین نواختن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه نیکان این شهرستان گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی کشور هستند که تربیت معنوی و علمی و مهارت‌آموزی موثر آنان برای آینده کشور اهمیت زیادی دارد.

«احمد تهرانی» افزود: حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی سبب یادگیری بیشتر و کسب اخلاق نیکو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: تقویت مهارت‌های فردی، کاری و اجتماعی، افزایش روحیه ایثار و توجه به امور تربیتی در کنار علم‌آموزی در مراکز آموزشی ضروری است.
فرماندار خمین با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: دانش‌آموزان  به‌عنوان نسل آینده ‌کشور باید با الگوگیری از شهدای انقلاب اسلامی برای مسئولیت‌پذیری و کار آماده شوند.
شهردار خمین نیز در آیین نمادین نواختن زنگ «تفکیک از مبدا» گفت: روزانه بیش از ۵۰ تن پسماند از سطح این شهر جمع‌آوری می‌شود.
« ابوالفضل مرتضییان» افزود: طرح تفکیک پسماند از مبدا در ۲۵ مرکز آموزشی خمین اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح سطل‌های مواد زاید خشک و تر به مدارس شهر اهدا شده و مدارسی که بیشترین تفکیک را انجام دهند از بیشترین خدمات شهرداری بهره مند می‌شوند.
شهردار خمین دانش‌آموزان را رابط خانواده و جامعه دانست و اظهار داشت: اقلام آموزش تفکیک پسماند به دانش‌آموزان داده می‌شود.
خمین در جنوب استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.
/۶۰۱۳/۹۹۳۰
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی خمین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا