Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد ظریف در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفت حسن روحانی حاضر به دیدار با ترامپ است، به شرط آنکه ایالات متحده تحریم‌های ایران را لغو کند.

کریستین امانپور خبرنگار ارشد سی‌ان‌ان در حساب توییتری خود با انتشار عکسی از مصاحبه خود با وزیر خارجه ایران نوشت: «ظریف در گفتگو با من اعلام کرد که رئیس جمهوری روحانی حاضر است همین هفته با دونالد ترامپ در نیویورک دیدار کند، به شرط آنکه رئیس جمهوری آمریکا تحریم‌های ایران را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»

خانم امانپور همچنین در ادامه به نقل از ظریف افزوده است: «ایران حاضر است در ازای این لغو تحریم‌ها اجازه بازرسی دائمی از تاسیسات هسته‌ای بدهد.»

موضوع احتمال دیدار رئیس جمهوری ایران و همتای آمریکایی‌اش در جریان نشست آتی مجمع همگانی سالانه سازمان ملل، از مدت‌ها پیش مطرح شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کریستین امانپور روحانی ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر نیز دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

کد خبر 846444 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان

دیگر خبرها

  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات