Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از بهره‌برداری و راه‌اندازی بزرگ‌ترین واحد تولیدی انسولین کشور در شهرک صنعتی نظرآباد خبر داد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  محمد امین فرشی در  برنامه تور قضایی رئیس کل و دادستان مرکز استان البرز از شهرک صنعتی  نظرآباد البرز‌ اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی استان البرز از  ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزههای مختلف برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بزرگ‌ترین واحد تولیدی انسولین انسانی کشور تا پایان سال  در شهرک صنعتی نظرآباد  به بهره برداری می‌رسد.

مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس برطرف می‌شود40 واحد تولیدی قم از تملک بانک‌ها خارج شداحیای واحدهای تولیدی راکد در اردبیل نیازمند حمایت مسئولان است

‌مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه این واحد در بهترین شرایط ممکن باید تا سال 1401 به بهره‌برداری می‌رسید، بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده این واحد مهم و استراتژیک حداکثر تا پایان سال در این شهرک به بهره‌برداری می‌رسد و نیاز انسولین انسانی کشور توسط این شرکت تامین می‌شود.

فرشی با بیان اینکه در سال قبل مشکل بزرگ  ما در تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نظرآباد بود که با ورود سیستم قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال انجام شد،عنوان کرد :در کمتر از 6 ماه با کمک فرماندار متعادل ساز جدید ایجاد شد و به بهره داری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان البرز با بیان اینکه  شهرک صنعتی نظرآباد بسیار تقاضا محور است و در سطح شهرک واحدهایی در حال ساخت و ساز هستند و بقیه واحدها حتی در شرایط تحریم در حال افزایش ظرفیت تولیدی هستند،عنوان کرد: ریاست دادگستری شهرستان و دادستان مرکز استان همواره در زمان ایجاد مشکل برای واحدهای تولیدی پای کار بودند و کمک کردند، تا پایان سال  15 هکتار فاز جدید به شهرک اضافه می‌شود و صنایع کم آب‌بر هایتک با کلید سبز زیست محیطی در این شهرک مستقر می‌شوند.

فرشی با بیان اینکه 49 واحد صنعتی غیر فعال در شهرستان نظرآباد وجود دارد که برنامه مدونی برای احیای این واحدها در نظر داریم،گفت:   این 49 واحد تولیدی توان بازگشت به چرخه تولید را دارند و نزدیک به 100 واحد در شهرک نظر اباد براساس گفته‌‌های مشاورین توان افزایش ظرفیت تولید را دارند.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است