Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@15:43:11 GMT

۲۵۰ مدرسه وقفی در اختیار آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۸۶۶

۲۵۰ مدرسه وقفی در اختیار آموزش و پرورش

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: همه ساله آغاز سال تحصیلی مقارن با هفته دفاع مقدس است. نظام و کشور ما مدیون خون پاک شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های آنان هستیم. ما بیش ۳۳ هزار شهید دانش‌آموز داریم که در دوران دفاع مقدس در کسوت دانش‌آموزی در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کردند و خون پاک خود را نثار انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور  مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف کشورویژه اقتصادی در هنرستان موقوفه دخترانه متقین (ایتام) برگزار شد.

مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در ابتدای این برنامه ضمن خیر مقدم و تبریک سال تحصیلی ۹۸-۹۹  گفت: حدود ۲۵۰ مدرسه وقفی در اختیار آموزش و پرورش است و ما در این زمینه با هم همکاری‌های زیادی داریم که امیدواریم این همکاری‌ها بیش از گذشته باشد و این روند را ادامه خواهیم داد. ما اطمینان داریم و تجربه نشان داده که دانش‌آموزان مجموعه‌های این چنینی آینده سازان میهن اسلامی ما هستند. تجربه نشان داده شما دانش آموزان موفقی خواهید شد./ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، برنامه رادیویی آوای کتاب درقالب ترکیبی مجله به تهیه کنندگی هانیه پیرامی در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق موفق به کسب رتبه سوم در بخش ادبیات، شعر، مکتوبات و رسانه‌های دیجیتال شد.

این برنامه خلاصه‌ای از کتاب داستان کوتاه دفاع مقدس ویژه جشنواره ادبی یوسف است که حاوی داستان‌هایی مربوط به دفاع مقدس است.

نویسنده این برنامه ۳۰ دقیقه‌ای منصوره عسکری دشت بیاض و گویندگان آن حمید صفی زاده، الهام نیک بین، علی جعفری جم، فرشته بهمن زاده، الهام خزائلی و مسعود خسروی هستند.

۷۵ هزار اثر از اهالی هنر، نویسندگان، دانش آموزان و مردم عادی به دبیرخانه این جشنوراه ارسال شد که از ۵۰ اثر تجلیل شد.

اختتامیه این جشنواره در گیلان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق
  • تحصیل ۱۱۰۰ ‌دانش‌آموز در یک شیفت مدارس فردیس!
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»