Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دادگر در گفت و گو خبرنگار مهر، اظهار داشت: به منظور رفع سوء تغذیه و نهادینه کردن تغذیه سالم در بین مادران باردار سبد حمایتی بنیاد علوی بین مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه و نیازمند در مناطق روستایی توزیع می شود.

وی افزود:  این طرح با هدف ارتقای سطح سلامت مادران باردار و شیرده اجرا می‌شود که دو مرحله از آن انجام و مرحله سوم آن در مهرماه سال جاری توزیع می شود که جامعه هدف در این طرح زنان بارداری هستند که از نظر مالی نیازمند هستند و شاخص هایی از قبیل (BMI) کمتر از ۵/۱۸، وزن کمتر از ۴۵ کیلوگرم قبل از بارداری، هموگلوبین کمتر از ۱۰/۵ گرم در سی سی، دو قلویی و بیشتر و وزن گیری نامطلوب در دوران بارداری را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد:  افراد واجد شرایط شناسایی شده در هر مرحله از ماه ۴ بارداری تا ۶ ماه پس از زایمان هر دو ماه یکبار سبد غذایی دریافت می کنند.

وی گفت : این تعداد سبد غذایی از سوی بنیاد علوی که شامل برنج، ماکارونی، نخود، عدس، تن ماهی، پنیر، مرغ، خرما، روغن و سویا هستند هر دو ماه یکبار در بین افراد واجد شرایط شناسایی شده توزیع شده است.

کد خبر 4726317

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد علوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان ایرانشهر توزیع سبد غذایی هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مردم از مسئولان محلی انمتظار دارند برای جلوگیری از انسداد مجدد مسیر چاره اندیشی کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سرریز شدن ۲ سد خاکی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • مرگ مادران باردار چابهار در حال تکرار است/ دلیل آن چیست؟