Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که شارژ سریع آیفون ۱۱ پرو عملکرد باتری و زمان شارژ گوشی‌های آیفون را به میزان قابل توجهی ارتقا داده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه توجه غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل در سال‌های اخیر بر روی افزایش مدت زمان شارژدهی گوشی‌های هوشمند و ارتقای کیفیت باتری بوده است، حالا کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری با انجام تحقیقات و بررسی‌های جدید گزارش جدیدی را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد آیفون ۱۱ پرو در مقایسه با سایر گوشی‌های آیفون عملکرد باتری بهتر و موفقیت‌آمیزتری را به نام خود به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان در این گزارش که در وب سایت phonearena آمده است، با نمودار زیر به کاربران نشان دادند که آیفون ۱۱ پرو با بهره‌مندی از سیستم فناوری شارژ سریع و کابل شارژ ۱۸ واتی پرسرعت، بسیار بهتر از مدل‌های قبلی آیفون همچون آیفون ایکس اس ، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر ثبت شده است.

این در حالیست که عملکرد شارژ سریع گوشی‌های آیفون حتی در جدیدترین و سریع ترین نسخه از آن، هنوز فاصله زیادی تا سامسونگ گلکسی‌نوت ۱۰ پلاس، گلکسی‌اس ۱۰ پلاس، وان پلاس ۷پرو و گوگل پیکسل ۳ دارد و آنها در مدت زمان بسیار سریعتری به حالت فول شارژ در می آیند.

در این میان، بهترین عملکرد باتری و شارژ سریع در میان گوشی‌های هوشمند به گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس تعلق گرفته و اختصاص یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوشی هوشمند باتري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!

تین نیوز

در سال های اخیر، کنترل قیمت سوخت به یکی از بزرگ ترین چالش های دولت تبدیل شده است. بر همین اساس خودروهای تمام برقی با هزینه شارژ معقول درحال ورود به ناوگان حمل ونقل کشور هستند؛ اما با بودجه 100 هزار تومان چند بار می توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، در سال های اخیر با توجه به پیامدهای منفی افزایش قیمت سوخت، دولت ناچار شده علی رغم میل باطنی، نرخ بنزین را ثابت نگه دارد. بر همین اساس بحث ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل ونقل کشور از ابتدای سال جاری و با ورود عباس علی آبادی به ساختمان وزارت صمت با جدیت بیشتری دنبال می شود. طی همین فاصله، خودروسازان بخش خصوصی و داخلی از محصولات تمام برقی خود رونمایی کردند که قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار شوند.

یکی از اصلی ترین پرسش مصرف کنندگان این است که از لحاظ قیمت سوخت، شارژ خودروهای برقی به صرفه تر خواهد بود یا پر کردن مخزن سوخت یک خودروی بنزینی؟

برای مقایسه هزینه سوخت خودروهای بنزینی و برقی، باید در نظر داشت که طبق گفته مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر، تعرفه شارژ خودروهای برقی تا اطلاع ثانوی به ازای هر کیلووات ساعت، 547 تومان بوده و هر زمانی که تعرفه برق واحدهای تجاری تغییر کند، تعرفه شارژ خودروهای برقی هم تغییر خواهد کرد.

بنابراین هزینه شارژ شش محصول تمام برقی که ورودشان در آینده نزدیک به بازار ایران تأیید شده، به شرح زیر است.

اطلس برقی با کمترین ظرفیت باتری نسبت به محصولات دیگر با حدود 19 هزار تومان می تواند کامل شارژ شود. جک E50A کرمان موتور با 27 هزار تومان، ری را برقی، آریزو 5 ev و هونگچی EQM5 با حدود 29 هزار تومان و اسکای ول ET5 با بیشترین ظرفیت باتری می تواند تنها با پرداخت 39 هزار تومان به صورت کامل شارژ شود.

البته باید این نکته را نیز درنظر داشت که ظرفیت باتری هایی که خودروسازان اعلام می کنند، غالباً به صورت اسمی بوده و علاوه بر آن، باید مقاومت باتری و کابل های شارژ هم به ظرفیت فوق اضافه شود. بنابراین نرخ های اعلامی به صورت تقریبی محاسبه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • آیا ما عمر باتری را فدای شارژ سریع در گوشی های موبایل کرده‌ایم؟
  • علت «بوی بد» قلم گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چیست؟