Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: به منظور رفع یکی از دغدغه‌های مهم نیازمندان و مددجویان، طی تفاهم نامه با کمیته امداد اردبیل ۲۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود.

او در ادامه به دیگر پروژه‌های محرومیت زدایی گروه‌های بسیج سازندگی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام یافته همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۹ پروژه محرومیت زدایی در اردبیل افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل از کلنگ زنی ۳ پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: هم اکنون ۶۷ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم اردبیل در حال اجرا است.

پیرجاهد ادامه داد: اغلب پروژه‌های محرومیت زدایی اردبیل مربوط به احداث مدرسه، ساخت غسال خانه، احداث خانه محروم، خانه عالم و طرح‌های آبرسانی است.

او به مأموریت گروه‌های بسیج سازندگی سپاه اردبیل برای کمک به مردم سیل زده «معمولان لرستان» نیز اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی استان در ۱۵ گروه با توجه به فراحور زمانی از ۱۱ ناحیه سپاه برای خدمت‌رسانی به هموطنانمان در «معمولان لرستان» حاضر می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون توسط گروه‌های سازندگی استان کمک‌های لازم به تعمیر ۲۵ واحد مسکونی نیازمند بازسازی و بیش از ۵۰ واحد احداثی انجام شده است. ‌

پیرجاهد ادامه داد: عرصه فعالیت سازمان بسیج سازندگی محدود به منطقه خاصی نبوده و در تمامی شهرها و نواحی محروم استان اردبیل طرح‌های مختلف محرومیت زدایی در حال اجرا است.

او گفت: در طول تابستان نیز طرح‌های اردوی جهادی در حوزه مرمت و بهسازی مدارس و ساخت خانه محروم با جدیت دنبال شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل در ادامه بر ضرورت مشارکت خیران و افراد توانمند برای کمک رسانی به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی تأکید کرد و افزود: علاقه مندان برای ارائه هر گونه کمک مالی و غیرنقدی می‌توانند به نواحی مقاومت بسیج یا بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع

اجرای ۶۷ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است