Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن‌همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، رنج جدید شماره‌های رُند و خوش آهنگ خود را به شیوه‌ای نوین و بدون نیاز به شرکت در فرآیند مزایده، در اختیار متقاضیان قرار داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، امکان خرید رنج جدید شماره‌های رُند و خوش آهنگ این اپراتور با پیش‌شماره جدید ٠٩٩٨١۴، در سه دسته‌بندی شماره‌های یک ستاره، شماره‌های دو ستاره و شماره‌های سه ستاره فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شماره‌ها، با قابلیت انتخاب شماره رند از میان هزاران گزینه موجود، همراه با بسته‌های یک‌ماهه و از طریق فروش اینترنتی در shop.shatelmobile.ir، فروش تلفنی از طریق تماس با ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠، ارسال حرف R از طریق پیامک به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ و همچنین فروش حضوری در بیش از ۱۳۰۰ نمایندگی شاتل موبایل در سراسر کشور، ارائه می‌شوند.

شاتل موبایل پیش از این شماره‌های رند یک تا سه ستاره خود را در رنج‌های ٠٩٩٨١٠، ٠٩٩٨١١ و ٠٩٩٨١٢ به بازار عرضه کرده بود و حالا با عرضه رنج ٠٩٩٨١۴ شماره‌های رند جدیدتری به این سبد افزوده است.

بنابر اعلام این اپراتور تلفن همراه، شماره‌های رند یک ستاره با قیمت ۶۰ هزار تومان، شماره‌های رند و مرتب دو ستاره با قیمت ١۰۰ هزار تومان و شماره‌های رند سه ستاره با قیمت ۱۵۰ هزار تومان همراه با بسته‌ی آغازینی شامل اینترنت همراه یک‌ماهه، دقایق مکالمه و پیامک برون‌شبکه، مکالمه و پیامک نامحدود درون‌شبکه و یک‌ماه، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا در شرایطی برابر و بدون نیاز به مزایده به متقاضیان عرضه می‌شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب و خرید شماره‌های رُند و مرتب شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا به وب سایت رسمی این اپراتور و یا نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سیم‌‍‌کارت‌های شاتل موبایل از طریق وبسایت  www.shatelmobile.ir و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ قابل دریافت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شاتل موبایل اپراتور تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.


نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.


وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.


موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آن‌ها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: موبایل ، بازار موبایل ، نوکیا ایرانی ، وزارت صمت ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان بازرسی کل کشور ، کالای تقلبی ، استاندارد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9U

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت