Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:46:20 GMT

اردبیل| شهردار سرعین منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۱۴۵

اردبیل| شهردار سرعین منصوب شد

استاندار اردبیل روح‌الله هدایت را به سمت شهردار  سرعین منصوب کرد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل روح‌اله هدایت را به سمت شهردار سرعین منصوب کرد تا فعالیت هدایت به صورت رسمی در سمت شهردار این شهر آغاز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدمدیرکل محیط زیست استان همدان منصوب شدمعاون امور فرهنگی کمیته امداد منصوب شد

استاندار اردبیل  در اجرای مفاد تبصره سه اصلاحی ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و بر اساس پیشنهاد  شورای اسلامی شهر سرعین  روح‌اله هدایت را به این سمت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله هدایت شهردار سابق هیر و منطقه پنج اردبیل و مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل بود که با رای اعضای شورای شهر سرعین و تائید رسمی استاندار اردبیل به عنوان شهرداری سرعین منصوب شد.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، استاندار اردبیل با حضور در منزل احد پیشگر در شهرستان نمین، گفت: تجلیل و قدرشناسی از پیشکسوتان و بزرگان استان در عرصه‌های مختلف باید فرهنگسازی شود و از آنان که سرمایه‌های معنوی و اجتماعی استان و کشور هستند، همواره تقدیر و تکریم به عمل آوریم و در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به نحو شایسته از آنها بهره ببریم.
سید حامد عاملی افزود: فعالیت فرهنگی و هنری کاری بسیار حساس و اثرگذار است و پیشکسوتانی که در این حوزه فعالیت دارند، منشأ بیشترین تأثیرات بوده و هستند و توسعه فرهنگی و همگرایی و همراهی فعالان در این راستا از راهکار‌های پیشرفت جامعه است.
وی ادامه داد: تألیف و نشر کتاب از ابزار‌های موثر در حوزه فرهنگ است و شکوفایی و توسعه فرهنگی، زمینه ساز پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه به شمار می‌آید و اگر نویسندگان و مورخان نبودند، تاریخی از گذشته نبود و اراده و همتی که نویسندگان در نگارش تاریخ و شناسایی و معرفی مشاهیر دارند، شکل دهنده هویت ملت‌هاست و باید قدردان این عزیزان باشیم.
استاندار اردبیل در این دیدار صمیمی با قدردانی از فعالیت‌های دکتر پیشگر، بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های موثر هنرمندان، شاعران و نویسندگان جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر استان تاکید کرد.
امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: توجه به مفاخر استانی و آثار آنها باعث انگیزه، دلگرمی و الگوسازی برای نسل جوان خواهد شد و برنامه‌های متعددی در سال جاری در این زمینه در دستور کار داریم.
شعرخوانی و ارائه نقطه نظرات جمعی از شعرا و ادبای حاضر از بخش‌های متنوع این آئین بود و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه، از تلاش‌های استاد پیشگر در عرصه فرهنگ و هنر استان و تألیف و نشر آثار متعدد ادبی، بخصوص احیای نسخ خطی و معرفی مفاخر ادبی استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد