Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک امروز در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور مسئولان کمیته پارالمپیک و وزارت ورزش برگزار شد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک ایران امروز در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک، عبدالحمید احمدی و مهین فرهادی‌زاد معاونان وزیر ورزش، هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته المپیک، اعضای هیئت اجرایی و دیگر اعضای مجمع و همچنین ورزشکارانی همچون زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و داوود علیپوریان حضور داشتند.

در این مجمع خزانه‌دار و بازرس گزارش خود را ارائه کردند. در ادامه عبدالحمید احمدی خواستار ارائه توضیحات خزانه‌دار درباره مسائلی همچون استقرار سیستم حسابداری تعهدی و ... شد.

هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک نیز عنوان کرد: اساسنامه کمیته پارالمپیک اواخر سال 95 از سوی ابلاغ شد، اما در شهریور 97 به تایید نهایی رسید. بنابراین ما از این تاریخ به طور رسمی از دولت بودجه گرفتیم.

در ادامه برخی از روسای فدراسیون‌ها نظرات خود را مطرح کردند و توضیحات لازم از سوی حسابرس و دیگر اعضای مجمع داده شد. در ادامه ساختار سازمانی کمیته ملی پارالمپیک مورد بررسی قرار گرفت و البته قرار شد تغییراتی در آن ایجاد و سپس تایید شود.

سپس درباره اساسنامه صحبت شد. خسروی‌وفا گفت که اساسنامه به دلیل تسریع امور کمیته پارالمپیک تصویب شده، اما ایرادات قانونی دارد و باید در مجمع فوق‌العاده برطرف شود تا مورد تصویب وزارت ورزش و هیئت دولت قرار بگیرد.

خسروی وفا عنوان کرد: سعی کردیم با صرفه‌جویی مسائل را حل کنیم. برای سال 99 نیز به دنبال کیفیت هستیم تا به اهداف مورد نظر برسیم. همچنین در قرارداد مربی و بازیکنان نیز مسائل فرهنگی و التزام به مرام نامه فرهنگی را درج کردیم.

بهروزی راد: برای مدال پارالمپیک باید تلاشم را دوچندان کنم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک | NPC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 846604 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی