Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اساتید باید نقش خود را در احیای فرهنگ شایسته ملی و دینی ایفا کنند.


به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در نشست اخلاق حرفه ای و الزامات محیط آموزشی در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب، افزود: گاهی یک تذکر اساتید بسیار بیشتر از پدر و مادر تاثیرگذار است و باید از این تاثیرگذاری برای احیای فرهنگ شایسته خود استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اساتید باید از رسانه ها، تلویزیون و سایر عناصر تاثیرگذار برای احیای فرهنگ ملی و دینی ما استفاده کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم برای چند طایفه مقاماتی داده است که یکی از آنها معلمین و علما هستند.
عاملی با اشاره به اینکه برخی از ناهنجاری ها برای کشور ما مهلک هستند، تصریح کرد: ما به آینده بزرگی نگاه می کنیم و باید در زمینه فرهنگی بیش از پیش فعالیت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: در روزگار امروز مدنیت نقش بزرگی دارد، بنابراین ما به انقلاب فرهنگی نیاز داریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل ادامه داد: ما با شرایط آرمانی فاصله زیادی داریم و باید بتوانیم احساسات جمعی را برای رسیدن به این آرمان ها احیا و به کار بگیریم.
عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: محیط های دانشگاهی و علمی به جهت تاثیرگذاری در جامعه برای هر کشور فرصت محسوب می شود که باید از آن برای راهبری جامعه استفاده کند.
وی با بیان اینکه حوزه های دیگر هم از اثرگذاری دانشگاه تاثیر می پذیرند، ادامه داد: به خاطر همین تاثیرگذاری است که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته برای شیطنت در دانشگاه ها برنامه هایی را تدارک دیده بودند که به جهت پایبندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی هیچکدام از برنامه های خود را برای ضربه به انقلاب اسلامی نتوانستند پیاده کنند.
حبیبی با بیان اینکه آموزش عالی پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی محسوب می شود، اظهار کرد: محیط های علمی اقتدار و خودباوری را به لایه های جامعه تزریق می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: اتاق فکر عفاف و حجاب برای ارتقای سطح عفاف و حجاب در بین دانشگاهیان استان را ایجاد کرده ایم.
وی ادامه داد: طرح توسعه و صیانت از عفاف و حجاب را تدوین کرده ایم و تلاش می کنیم در این راستا با استفاده از ظرفیت اساتید گام های محکمی برداریم.
حسنی اظهار کرد: همه ما باید در قبال پوشش دانشجویان احساس مسئولیت کنیم؛ چراکه جامعه انتظار دارد دانشگاه ها در این مورد تاثیرگذار باشند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احیای نقش فرهنگ ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اعتراضات وسیع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، با واکنش‌ چالشی سیستم مواجه شده و گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه توسط پلیس بازداشت شده‌اند. پس از این اتفاق، مجری آمریکایی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده که شعار «از رود تا دریا، فلسطین آزاد باید گردد» می‌دادند، گفت: هیچ کس به اندازه آیت الله (خامنه‌ای) از شعارتان خوشحال نمی‌شود! این گزارش جالب که در آن مطابق با رویه مرسوم رسانه‌های آمریکا در هفت ماه اخیر به نیروهای مقاومت فلسطین تروریست گفته می‌شود را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر